| *

Notícies més llegides



Catalunya


L'Hospitalet de Llobregat

Autor: ACN

La Guàrdia Civil entra al Centre de Telecomunicacions i Tecnologies de la Informació de la Generalitat

Catalunya  -  01/10/2017  -  22:58

El TSJC va demanar la suspensió temporal de 29 aplicacions que podrien servir per "comptar vots" o "exercir el vot telemàtic"


L'exterior de la seu del CTTI a l'Hospitalet / ACN

L'exterior de la seu del CTTI a l'Hospitalet / ACN



L'Hospitalet de Llobregat La Guàrdia Civil ha entrat aquest dissabte al Centre de Telecomunicacions i Tecnologies de la Informació (CTTI) de la Generalitat. Els primers agents han accedit a les instal·lacions cap a dos quarts d'onze del matí i fins al migdia hi han arribat fins a tres cotxes i un total de 13 agents. Precisament aquest divendres, la Guàrdia Civil ja va notificar als responsables del CTTI la suspensió temporal de 29 aplicacions que podrien estar presumptament amb la preparació del referèndum de l'1-O per ordre de la magistrada del TSJC que instrueix la causa contra el Govern. Segons la interlocutòria de la jutgessa, aquestes aplicacions podrien servir per "comptar vots" o "exercir el vot telemàtic".


Autor: ACN


#guardiacivil


#guardiacivil





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

Maricarmen: seis días para una urgencia que llevaba décadas esperando

Más de 24.000 lanzamientos en 2025, una legislación conocida desde hace décadas y solo seis días...


alt - Feijóo en el Congreso de los Diputados / GN

Carles Enric

El PP pierde el relato

Feijóo corre el riesgo de confiar su llegada a La Moncloa al desgaste de Sánchez mientras el PP co...