| *

Notícies més llegides



+ Notícies


Salt

Autor: Redacció

Un robot humanoide desperta una gran expectació a l'Espai Gironès

+ Notícies  -  28/05/2018  -  11:04

Va participar a la cloenda del 13è aniversari, centrat en el món de la robòtica i la realitat virtual i augmentada


Espai Gironès

Espai Gironès



La visita d'un robot humanoide, per donar a conèixer l'última tecnologia de robòtica a nivell mundial, va despertar una gran expectació i va cloure dissabte el tretzè aniversari de l'Espai Gironès. Els visitants també van poder experimentar de nou les experiències de realitat augmentada de les ulleres Samsung Gear, que van atrauen un gran nombre de públic. Amb motiu de la celebració, durant aquest mes de maig l'Espai Gironès ha repartit 11 regals: un iPad Pro, tres Samsung S9, tres iPhone X, dos Gear 360 i dos Parrot Drone. A més, cada setmana s'han regalat a través de les xarxes socials del Centre codis per optar als obsequis. El gerent de l'Espai Gironès, Pau Jordà, destaca la gran satisfacció per la participació que hi ha hagut a les activitats i la interacció amb els visitants. "Hem volgut introduir una gran creativitat i modernitat en tot el que s'ha organitzat i estem molt contents del gran ressò que hi hagut i de l'afluència de visitants. El sorteig de regals tecnològics també ha estat un gran èxit i ha agradat molt", ha explicat el gerent de l'Espai Gironès.

El món de la robòtica, la realitat virtual i dels planetes han estat el fil conductor dels actes que s'han dut a terme aquest mes de maig amb motiu del 13è aniversari de l'Espai Gironès. Una temàtica que està en sintonia amb la campanya institucional del Centre Comercial L'Espai Infinit.

L'Espai Gironès ha acollit també l'exposició "L'espai a l'Espai", amb un recorregut interestel·lar per descobrir curiositats sobre els planetes del sistema solar i a l'Espai Petits s'han organitzat tallers infantils per aprendre a muntar i programar petits grans robots. També s'ha instal·lat a la zona de restauració del Centre Comercial Blau, el Planetari.

Un any més l'Espai Gironès vol que el visitant sigui el protagonista de la celebració per tal de retornar-li la confiança que ell li diposita.


Autor: Redacció


#espaigirones #salt


#espaigirones #salt





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

El Gobierno amplía los permisos y las pymes asumen la factura

La Seguridad Social abona la prestación, pero las empresas mantienen las cotizaciones y afrontan lo...


alt - Cámaras acaban mirando al bosque en LLoret

Miguel Moreno – presidente de la ECU de Lloret Blau

500.000 euros para vigilar Lloret… y las cámaras acaban mirando al bosque

La “ciberpolicía” es absolutamente necesaria porque implementa el limitado número de agentes d...