| *

Notícies més llegides



+ Notícies


Sant Gregori

Autor: Redacció

Els Catarres, La Selvatana i Les Anxovetes encapçalen quatre dies de Festa Major a Sant Gregori

+ Notícies  -  17/07/2026  -  20:03

Del 17 al 20 de juliol, el municipi desplega concerts, cultura popular, esport i activitats familiars en una edició que s’obrirà amb el pregó pels 30 anys de Dones de la Vall


Festa Major de Sant Gregori

Festa Major de Sant Gregori



Sant Gregori celebra del 17 al 20 de juliol la seva Festa Major amb quatre jornades carregades de música, cultura popular, competicions esportives i propostes per a totes les edats. Els Catarres, Liberty, La Selvatana, Les Anxovetes, Els Beta, La Montecarlo, Orquestra Maribel i Pelukass són alguns dels grups que passaran pels diferents escenaris del municipi.

La programació començarà aquest divendres 17 de juliol, a les 19.30 hores, amb el pregó des de la plaça de l’Ajuntament. L’Associació de Dones de la Vall de Llémena serà l’encarregada d’obrir oficialment la celebració coincidint amb els seus trenta anys d’història.

Tot seguit s’inauguraran les exposicions instal·lades al Centre Cívic. La Sala Mediterrània acollirà una mostra dedicada a les tres dècades de trajectòria de Dones de la Vall; la Sala Ter presentarà Espais amb ànima. L’arquitectura del detall, de Conxa Torrado, i el Racó de Thalassa oferirà una exposició de malacologia a càrrec d’Enric Mir. Les mostres es podran visitar els dies 18, 19 i 20 de juliol, d’11 a 13 hores i de 17 a 19 hores.

A les 20.30 hores se celebrarà un sopar popular a l’exterior de l’Espai la Pineda, a càrrec del Pebre Roig. El menú d’adult, amb un preu de 25 euros, inclou fideuada, pollastre, botifarra amb xips, postres i begudes, mentre que el menú infantil té un preu de 17 euros.

La primera gran nit musical començarà a partir de les 23 hores amb els concerts de Liberty i Els Catarres, seguits de la sessió de PD Ivanote. El servei de bar es mantindrà obert fins a les quatre de la matinada.

Dissabte, activitats familiars i una gran nit de concerts

La jornada de dissabte començarà a les 9.30 hores amb un torneig de tennis de taula al teatre de l’Espai la Pineda, organitzat pel Casal Sant Grau. Paral·lelament, el Camp de Futbol 7 acollirà un circuit inflable entre les 10 i les 13 hores, mentre que d’11.30 a 13 hores se celebrarà una festa de l’escuma.

A la tarda, la zona de la Pineda serà l’escenari d’una gimcana rural a partir de les 16.30 hores. La Sala Pirineus oferirà jocs de taula entre les 17 i les 19 hores i, a les 17.30 hores, Els Beta protagonitzaran una trobada amb els seus seguidors a l’interior de l’Espai la Pineda.

A la mateixa hora es disputaran les finals de l’Open Tennis Sant Gregori a les pistes municipals, amb el posterior lliurament de trofeus. A les 19 hores, el camp de futbol acollirà el tradicional partit de Solters contra Casats.

Els Beta actuaran a les 19.30 hores a l’exterior de l’Espai la Pineda. La música continuarà a les 21 hores amb el conjunt La Montecarlo i, a partir de les 23 hores, arribarà una nova tanda de concerts amb Orquestra Maribel, Pelukass i DJ Calvins.

Circ, sardanes i La Selvatana, protagonistes de diumenge

Diumenge 19 de juliol començarà amb una proposta d’andròmines i un taller de jocs construïts amb materials reciclats. L’activitat, dirigida per El Burro dels Jocs, tindrà lloc de 10 a 13 hores al teatre de l’Espai la Pineda.

A les 11 hores se celebrarà l’ofici a l’església de Santa Maria de Sant Gregori, amb l’actuació de la Coral Sant Gregori. A la tarda, a partir de les 17 hores, Moi Jordana Companyia de Circ presentarà l’espectacle Mon Petit Cirque a l’Espai la Pineda.

La cultura tradicional tindrà continuïtat a les 17.30 hores amb una audició de sardanes a càrrec de la cobla La Principal de Porqueres, a la zona exterior dels pins de la Pineda.

El camp de futbol municipal acollirà les finals de la Senglar League, organitzades per l’Agrupació Esportiva Sant Gregori. A les 17.30 hores es disputarà la final de veterans, a les 18.30 hores la de categoria sènior i a les 19 hores la de la categoria sub-16.

La jornada es tancarà a partir de les 19.30 hores amb el gran concert i ball de l’Orquestra La Selvatana. El preu serà de cinc euros per cadira, amb entrada gratuïta per als titulars de la Targeta Cultura de Sant Gregori i els socis del Casal Sant Grau. També hi haurà servei de bar, brasa i entrepans.

Les Anxovetes tancaran la celebració amb havaneres i rom cremat

La darrera jornada començarà dilluns 20 de juliol, a les 8 hores, amb el Campionat de Botifarra a l’Espai la Pineda. Les inscripcions es podran formalitzar el mateix matí per un preu de 20 euros per persona, mentre que l’esmorzar costarà 10 euros.

A les 10 hores se celebrarà la missa de difunts a l’església parroquial de Sant Gregori. A partir de les 19 hores tornaran les finals de la Senglar League, amb els partits de les categories sub-9 i sub-10; sub-11, sub-12 i sub-13, i sub-14 i sub-15.

A les 19.30 hores, el Club de Patinatge Sant Gregori-Canet d’Adri oferirà una exhibició a l’exterior de l’Espai la Pineda. El punt final arribarà a les 20.30 hores amb les havaneres de Les Anxovetes. A la mitja part es repartirà rom cremat entre els assistents i durant la vetllada hi haurà servei de bar, brasa i entrepans.

Durant les nits de divendres i dissabte també funcionarà un Punt Lila d’atenció i prevenció de les violències masclistes i LGTBI-fòbiques. La Festa Major comptarà igualment amb un servei itinerant de reducció de riscos relacionats amb el consum, gestionat pel programa Som.Nit de la Creu Roja.

Més informació 


Autor: Redacció


#santgregori


#santgregori


Arxiu adjunt

Programació Festa Major 2026





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Lloret de Mar

Miguel Moreno, expresidente PP Lloret de Mar

Lloret recupera terreno, pero el nivel turístico de 2019 sigue fuera de su alcance

La recuperación de Lloret sigue atascada: más pernoctaciones que en 2025, pero incapaz de volver a...


alt - David Sánchez Pérez-Castejón

Carles Enric

Condenado el hermano de Sánchez: once condenados y un presidente que nunca sabe nada

La Audiencia de Badajoz considera probado un plan delictivo urdido desde las altas instancias de la ...