| *

Notícies més llegides



Baix Empordà


Pals

Autor:

Clou la XXXIII edició de la Fira de Vins i Caves de Catalunya a Pals.

Baix Empordà  -  18/08/2013  -  13:52

Durant els tres dies, la fira ha rebut més de 5.000 visitants i deixa palès el gran èxit dels vins i caves empordanesos.


GIRONANOTICIES.COM

GIRONANOTICIES.COM



Ahir dissabte 17 d’agost es va cloure la 33a edició de la Fira de Vins i Caves de Catalunya i el 18è Tast de Formatges celebrat al Pati del Centre Cultural Ca La Pruna de la vila de Pals. Durant els tres dies, s’han servit més de 16.000 degustacions i ha rebut més de 5.000 visitants. Entre els visitants a la fira, trobem personalitats com el conseller d’interior de la Generalitat, Ramón Espadaler i el diputat a Madrid, Jordi Xuclà.

Els assistents a la fira han pogut degustar 120 referències dels diferents vins i caves de més de 70 cellers de les Denominacions d’Origen Catalanes. També es van servir una quinzena de referències de la Denominació d’Origen convidada, enguany, la DO Valdepeñas.

Cal destacar l’èxit de la Denominació d’Origen Empordà, qui va participar amb la quasi totalitat dels seus cellers i va ser la més demanada entre els visitants, de nacionalitats molt diverses. A banda dels catalans, la fira ha tingut presència de molts francesos, britànics, holandesos, alemanys i també russos.

Pel que fa al tast de formatges, es van servir quatre varietats de formatges artesanals procedents de diferents comarques catalanes; l’Alt Urgell, La Seu d’Urgell, El Berguedà i l’Alta Ribagorça.

Gràcies a la col·laboració de l’Ajuntament de Pals, la fira va anar acompanyada de diferents actuacions musicals que van amenitzar les vetllades i van fer que el públic assistent gaudís d’un ambient distès en el marc incomparable del recinte medieval de Pals.

L’entitat organitzadora de la Fira de Vins i Caves de Catalunya és La Unió d’Hostaleria i Turisme de la Costa Brava Centre i L’Ajuntament de Pals, l’INCAVI i CaixaBank són col·laboradors.






Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

Cuando una oportunidad de vivir se considera demasiado cara

El rechazo de tratamientos por su impacto presupuestario deja a pacientes ante una barrera económic...


alt - Turistas / GN

Miguel Moreno – Expresidente del PP Lloret de Mar

La otra cara del turismo en Lloret: los clientes siguen llegando, pero dejan menos dinero

La restauración alerta de una menor rentabilidad pese a mantener la afluencia de clientes, mientras...