| *

Notícies més llegides




La Garrotxa


Olot

Autor: Redacció

La Policia Nacional deté un home a Olot per distribució de pornografia infantil

La Garrotxa  -  07/11/2024  -  12:12

En un registre domiciliari es troba material informàtic que està analitzant


Policia Nacional

Policia Nacional



Agents de la Policia Nacional han detingut a Olot un home acusat de distribució i emmagatzematge de pornografia infantil. La detenció es va dur a terme després que la National Center for Missing & Exploited Children (NCMEC), una organització dels Estats Units especialitzada en la protecció de menors, identificara el sospitós. L’organització va canalitzar la denúncia fins a la Unitat Central de Ciberdelinqüència (UCC) de la Policia Nacional a Espanya, qui va assignar la investigació a la Brigada Provincial de Policia Judicial de Girona.

Després de diverses investigacions, la brigada va obtenir una ordre judicial per accedir al domicili del sospitós, on es van trobar nombrosos fitxers de contingut pedòfil, incloent vídeos i imatges comprometedores. També es va confiscar una “guia” en què l’acusat detallava formes de mantenir relacions amb menors de manera “segura”. Actualment, el material confiscat està sent examinat per perits informàtics forenses de la Policia Nacional per recopilar proves addicionals.

La Unitat de Delinqüència Especialitzada i Violenta (UDEV) de la Policia Nacional manté una vigilància activa en aquests delictes telemàtics, especialment amb l’increment de l’ús de les noves tecnologies i l’accés fàcil a continguts il·lícits. La Policia Nacional recalca que la descàrrega i emmagatzematge de pornografia infantil és un delicte penal, i demana la col·laboració ciutadana per denunciar qualsevol activitat sospitosa relacionada.


Autor: Redacció


#olot


#olot





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Laura Borràs

Carles Enric

Laura Borràs. No todos los chorizos son iguales

El Gobierno rebaja a dos años la pena de prisión de la expresidenta del Parlament y demuestra que,...


alt - Pedro Sánchez

Carles Enric

España arde y la política descansa

El Gobierno no puede escudarse en las autonomías y la oposición debe pasar de las críticas a la a...