| *

Notícies més llegides



+ Notícies


Girona

Autor: Redacció

TEISA és pionera a Catalunya en oferir allotjament gratuït a conductors d'autobusos que vulguin treballar amb l'empresa

+ Notícies  -  15/05/2024  -  10:38

TEISA busca reforçar la seva plantilla amb conductors per a serveis de línies urbanes, interurbanes, transport escolar, transport adaptat, serveis discrecionals i de taxi a les comarques de Girona


Teisa

Teisa



La companyia d'autocars TEISA ha llançat una oferta laboral innovadora i pionera a Catalunya per atraure conductors i conductores d'autobusos qualificats. L'empresa ofereix tres mesos d'allotjament gratuït i 15 pagues anuals, amb un salari d'entre 1.500 i 2.200 euros bruts mensuals, per trobar almenys 10 conductors. Aquesta iniciativa pretén solucionar la problemàtica de l'habitatge i la manca de professionals en el sector del transport de viatgers.

TEISA busca reforçar la seva plantilla amb conductors per a serveis de línies urbanes, interurbanes, transport escolar, transport adaptat, serveis discrecionals i de taxi a les comarques de Girona. A més de l'allotjament gratuït, els treballadors tindran beneficis per als seus familiars directes, com l'ús del mateix vehicle assignat i el full de ruta diari per facilitar la seva organització i conciliació familiar. També es publica el calendari de vacances amb tres mesos d'antelació per Nadal, Setmana Santa i estiu.

L'empresa ha fet difusió de l'oferta mitjançant anuncis retolats als seus autobusos, portals especialitzats, consells comarcals de la zona i el Servicio Andaluz de Empleo, amb la voluntat d'arribar al màxim de candidats possibles. Els treballadors operaran autobusos en diverses línies i rebran un salari de fins a 2.200 euros bruts mensuals amb 15 pagues anuals, tres de les quals extraordinàries. La companyia també ofereix revisió mèdica anual gratuïta i voluntària.

És imprescindible que els candidats disposin del carnet de classe D, el Certificat d'Aptitud per a Conductors Professionals (CAP), la Targeta de tacògraf digital i el Certificat de Delictes Sexuals per realitzar serveis de transport escolar. L'experiència és valorada però no imprescindible, i es tindrà en compte els conductors amb carnet D+E. La disponibilitat completa és necessària, ja que l'horari dependrà de la ruta establerta cada dia.

Alexandra Peña, Tècnica del Departament de Persones de TEISA, explica que la manca de conductors és una realitat i que han volgut diferenciar-se amb una oferta que resol una de les principals preocupacions dels treballadors: l'habitatge. La iniciativa permet als nous empleats decidir-se a treballar amb TEISA sense preocupar-se pel lloguer els primers mesos. També han adequat les instal·lacions de les cotxeres per aquells que necessiten cuinar.

TEISA, fundada el 1920 a Banyoles, compta avui amb més de 75 línies de transport regular i a la demanda, 110 rutes escolars, de treballadors i transport adaptat. També ofereix serveis turístics i excursions nacionals i internacionals. Amb 420 empleats, l'empresa opera a Girona, Banyoles, Olot, Sant Feliu de Guíxols, Ripoll, Camprodon, Puigcerdà, Figueres, La Jonquera, Santa Coloma de Farners, Sant Hilari Sacalm, Sant Celoni, Vic i Barcelona, entre altres poblacions.

Aquest any, TEISA ha ampliat el servei de transport entre Ripoll, Sant Joan de les Abadesses, Olot i Girona, ha implementat una Parada A la Demanda (PAD) al servei urbà de Bus Banyoles i ha invertit més de 7 milions d'euros per reforçar la connexió entre Girona i Salt amb quatre nous autobusos elèctrics i l'electrificació de la cotxera de Montfullà (Bescanó).


Autor: Redacció


#teisa


#teisa





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

El Gobierno también cobra del alquiler: ¿es un fondo buitre?

Si el Gobierno exige sacrificios a los propietarios, que empiece por explicar cuánto está dispuest...


alt - Pedro Sánchez

Carles Enric

Lo imposible de Pedro Sánchez

Ocho años de poder, polémicas y responsabilidades desplazadas han convertido lo inverosímil en ru...