| *

Notícies més llegides



Editorial


Llagostera

Autor: Redacció

Desmantellada una gran plantació de marihuana a Llagostera

Editorial  -  06/11/2023  -  10:35

L'operació no ha finalitzat i no es descarten futures detencions relacionades amb aquest cas


Plantació de marihuana a Llagostera

Plantació de marihuana a Llagostera



Els Mossos d'Esquadra i el Cos Nacional de Policia han aconseguit desmantellar una sofisticada plantació de marihuana amagada dins d'una antiga empresa de jardineria a Llagostera, en una operació que va tenir lloc el passat 25 d'octubre.

La col·laboració entre les dues forces policials va portar a la detenció de tres homes, d'edats compreses entre 24 i 40 anys, acusats de diversos delictes, incloent-hi tinença d'armes, contra la salut pública i defraudació de fluid elèctric.

La investigació va començar quan les autoritats van rebre informació sobre un possible cultiu de marihuana en una nau industrial que abans havia albergat una empresa de jardineria. Els agents, en verificar la informació, van descobrir quatre homes dins de la nau, dos dels quals estaven duent a terme activitats sospitoses com la instal·lació de càmeres de videovigilància i la reparació d'una porta d'accés.

En veure la presència policial, quatre homes van intentar escapar, però només tres d'ells van ser interceptats i detinguts. A la motxilla d'un dels detinguts es van trobar tres pistoles carregades.

La inspecció posterior de la nau va revelar un cultiu avançat de marihuana, amb un total de 1.392 plantes i 1.935 grams de cabdells. La droga intervinguda es va valorar en uns 220.000 euros segons les estimacions de l'Oficina Central Nacional d'Estupefaents del Ministeri de l'Interior.

A més de les plantes, les autoritats van descobrir i desmantellar l'estructura completa per a la producció de marihuana, incloent-hi 120 focus amb transformador, 30 ventiladors, 3 extractors i 2 equips d'aire condicionat. També es va constatar que l'edifici tenia una connexió elèctrica manipulada.

L'operació no ha finalitzat i no es descarten futures detencions relacionades amb aquest cas. Els tres detinguts, amb antecedents, van ser posats a disposició judicial el 28 d'octubre a Girona.


Autor: Redacció


#llagostera


#llagostera





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

El Gobierno amplía los permisos y las pymes asumen la factura

La Seguridad Social abona la prestación, pero las empresas mantienen las cotizaciones y afrontan lo...


alt - Cámaras acaban mirando al bosque en LLoret

Miguel Moreno – presidente de la ECU de Lloret Blau

500.000 euros para vigilar Lloret… y las cámaras acaban mirando al bosque

La “ciberpolicía” es absolutamente necesaria porque implementa el limitado número de agentes d...