Notícies més llegides




+ Notícies


Girona

La Diputació de Girona homenatja Laia Codina pel títol de campiona del món de futbol

+ Notícies  -  07/09/2023  -  18:23

A l'acte també han assistit l'alcalde de Campllong, Lluís Freixas, i el pare de la jugadora, Xevi Codina


Recepció institucional a la Diputació de Girona

Recepció institucional a la Diputació de Girona



Avui, el president de la Diputació de Girona, Miquel Noguer, ha convidat a la seu de la corporació a Laia Codina, qui el passat 20 d'agost va proclamar-se campiona del món de futbol amb la selecció estatal. La futbolista de Campllong va tenir un paper destacat en aquest èxit: va ser titular en tots els partits, des dels vuitens de final fins a la final contra Anglaterra (victòria per 1-0).

A l'acte també han assistit l'alcalde de Campllong, Lluís Freixas, i el pare de la jugadora, Xevi Codina. El president, Miquel Noguer, ha lliurat a Laia una placa commemorativa i un ram de flors, destacant la importància d'aquesta fita per a les comarques gironines: «Estem fent un acte just amb Laia, perquè, lamentablement, amb tot el que ha passat després de la final, s'ha parlat molt poc de les jugadores, que tenen un mèrit enorme. Un campionat mundial no s'aconsegueix per casualitat. Hi ha un procés de quatre anys de qualificació i, després, a la Copa del Món, la competència és feroç».

«Laia pot ser un model a seguir per a les generacions més joves i una ambaixadora de les comarques gironines. Aquesta responsabilitat també la desafia a superar-se», ha afegit el president, Miquel Noguer.

Formada a les categories inferiors de la Unió Deportiva Cassà, Laia Codina recentment va signar amb l'Arsenal anglès, després d'una exitosa etapa al FC Barcelona, on va conquerir tots els títols possibles: dues Lligues de Campions, tres Lligues espanyoles, dues Copes de la Reina i dues Supercopes d'Espanya. Abans de començar la seva nova etapa a Anglaterra, Laia ha decidit visitar la Diputació de Girona i fer un parèntesi.

«Tots els reconeixements són especials, però els que venen de casa ho són més. És un orgull ser gironina; els que som d'aquí som uns privilegiats», ha manifestat Laia Codina, i ha afegit: «Jo he crescut sense tenir referents femenins, i si haig de ser un referent per a les noves generacions, ho faré encantada».


Autor: Redacció


#diputacio


#diputacio





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt -

Carles Enric

La investidura de la comunicación

Al final, esto no va de política, va de información, desinformación y contra información...


alt - Ayuntamiento de LLoret de Mar

Miguel Moreno

Ciudadanos de Lloret de Mar alzan sus voces contra la polémica subida de impuestos propuesta para el 2024 por el Ayuntamiento

En términos deportivos, alguien diría que los que no estamos de acuerdo con el abuso que han comet...