| *

Notícies més llegides



+ Notícies


Salt

Autor: Redacció

Reobren els Odeón Multicines a l'Espai Gironès amb estrenes per a tots els públics

+ Notícies  -  24/03/2021  -  10:56

Demà dijous ja hi haurà les sales obertes i es projectaran pel·lícules com Nomadland, Godzilla Vs Kong, Tom & Jerry, Monster Hunter i Libertad


Odeón Multicines a l'Espai Gironès

Odeón Multicines a l'Espai Gironès



Els Odeón Multicines, a l'Espai Gironès, reobren a partir de demà dijous amb una tecnologia puntera, d'imatges amb Làser RGB 9P, nova pantalla d'alt contrast i so de darrera generació. Hi haurà estrenes com Nomadland, de la directora Chloé Zhao, que ha rebut un gran nombre de premis i ha estat nominada Oscar a la millor pel·lícula i la millor actriu; Godzilla Vs Kong, dirigida per Adam Wingard; Tom & Jerry, dirigida per Tim Story i basada en la sèrie de dibuixos animats; Monster Hunter, un film de ficció de Paul W.S Anderson; i Libertad, pel·lícula complementària de la sèrie homònima de Enrique Urbizu.

Cada dijous hi ha un preu especial pel dia de l'espectador i es fan diferents promocions, que es poden consultar a www.odeonmulticines.com. L'Espai Gironès manifesta la seva satisfacció per poder recuperar en el centre l'activitat dels cinemes (tancats per la falta d'estrenes de grans produccions, a causa dels problemes generats per la pandèmia).

Recordem que l'Espai Gironès va reobrir les portes l'1 de març, primer de dilluns a divendres i ara també els caps de setmana, i s'ha acabat amb una situació de discriminació en relació a la resta de comerços. Queda pendent, però que el Govern deixi reobrir els establiments de restauració (n'hi ha 11 al centre comercial). Amb l'excepció del take away que fan només alguns establiments han de mantenir les portes tancades, amb un tracte discriminatori en relació a la resta del sector.
L'Espai Gironès es va reafirmar com a garantia de màxima seguretat en el context de la pandèmia amb la renovació per part de l'empresa Bureau Veritas del certificat obtingut a partir de l'auditoria dels procediments implantats. El centre comercial ha fet una inversió de 190.000 euros el 2020 i de gener a maig d'aquest any 2021 invertirà 135.000 euros més per tal que totes les activitats es desenvolupin amb la màxima seguretat. S'ha demostrat en tot moment que és un espai segur tant per als clients com per als treballadors.

El centre comercial ha aplicat un gran nombre de mesures: control del flux de trànsit i de l'aforament, reforç de la neteja i de la desinfecció, regulació de l'ús d'ascensors, dispensadors de gel hidroalcohòlic, controls de l'estat de l'aire i temperatura, i punts d'entrega de mascaretes i guants, així com personal contractat per informar als visitants de totes les mesures i comprovar que es compleixen i estar a la seva disposició per tot el que necessitin. Unes mesures que en tot moment han estat respectades pels visitants.

A l'Espai Gironès hi treballen unes 800 persones (entre establiments, oficines, i departaments de neteja, seguretat i manteniment), i a aquesta xifra s'hi ha de sumar un número important de llocs de feina indirectes, petits empresaris, comerç local i altres cadenes.


Autor: Redacció


#espaigirones


#espaigirones





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

El Gobierno amplía los permisos y las pymes asumen la factura

La Seguridad Social abona la prestación, pero las empresas mantienen las cotizaciones y afrontan lo...


alt - Cámaras acaban mirando al bosque en LLoret

Miguel Moreno – presidente de la ECU de Lloret Blau

500.000 euros para vigilar Lloret… y las cámaras acaban mirando al bosque

La “ciberpolicía” es absolutamente necesaria porque implementa el limitado número de agentes d...