| *

Notícies més llegides



Salut


Girona

Autor: Redacció

Una infermera de neonatologia del Trueta rep la màxima acreditació internacional com a especialista en atenció individualitzada al desenvolupament del nadó

Salut  -  06/11/2019  -  14:16

A la Unitat de Neonatologia de l'Hospital Dr. Josep Trueta, aquests darrers anys s'han dut a terme nombrosos canvis en la cura dels nadons i les seves famílies, a banda de diverses activitats de formació, docència i recerca




Montse Reixach, infermera de la Unitat de Medicina Intensiva Pediàtrica i Neonatal de l'Hospital Universitari de Girona Dr. Josep Trueta, ha rebut la màxima acreditació professional com a especialista en atenció individualitzada al desenvolupament del nadó, per part de l'organització internacional NIDCAP (Newborn Individualized Developmental Care and Assessment, Avaluació i Cura del Desenvolupament Individualitzat del Nadó). Reixach és la primera professional de la Regió Sanitària Girona a rebre aquesta acreditació, que arriba després d'assolir el tercer nivell de la formació reglamentada del programa NIDCAP, i gràcies a la implicació de tot l'equip de la Unitat Neonatal.

La implantació del programa NIDCAP al Trueta

A la Unitat de Neonatologia de l'Hospital Dr. Josep Trueta, aquests darrers anys s'han dut a terme nombrosos canvis en la cura dels nadons i les seves famílies, a banda de diverses activitats de formació, docència i recerca.

La propera acció de l'equip, que es posa en marxa a partir d'ara mateix i que és pionera en el nostre entorn, és aplicar un model de cures que té l'objectiu de millorar el desenvolupament dels nadons prematurs a mitjà i a llarg termini, a través de la planificació individualitzada de les cures.

La professional especialista en NIDCAP col·laborarà amb l'equip realitzant observacions sistemàtiques de les conductes dels nadons i proposant plans de cures individualitzades. També donarà suport a les famílies, fomentant la seva participació en les cures, i vetllarà per mantenir un entorn físic que sigui el més adequat possible a la fase de desenvolupament de cada nadó.


Autor: Redacció


#trueta


#trueta





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - La Mareta

Carles Enric

La playa de Pedro Sánchez

La seguridad presidencial puede justificar restricciones puntuales, pero no convertir durante veinti...


alt -  Mohamed VI de Marruecos

Xavier Rius

¿Soy yo o siempre son los mismos?

Un grave incidente con ocho policías en Lloret reabre una incómoda pregunta sobre inmigración, de...