| *

Notícies més llegides



Tarragona


Ampolla

Autor: Redacció

Èxit de les II Jornades de Vela Inclusiva de l'Ampolla

Tarragona  -  06/06/2019  -  09:09

Els Voluntaris de 'la Caixa' dinamitzen l'activitat i acompanyen als nens i nenes participants


Caixabank

Caixabank



Més de 80 nens i nenes amb discapacitat intel·lectual i en risc d'exclusió social han participat els dies 3,4 i 5 de juny a les II Jornades de Vela Inclusiva organitzades pel Club Nàutic l'Ampolla amb el suport de l'Obra Social "la Caixa". Els participants, pertanyents als centres APASA d'Amposta i Mercè Pla i Sant Jordi de Tortosa han gaudit d'un dia diferent al mar en companyia dels seus amics i familiars. Una quinzena de Voluntaris de "la Caixa" han col·laborat en l'activitat, acompanyant els nois i noies i donant suport als tècnics del Club Nàutic l'Ampolla.

Els centres participants han valorat molt positivament la jornada pels beneficis a nivell de salut I benestar que aporta als nens I nenes amb capacitats diferents. Els organitzadors s'han mostrat també satisfets de l'experiència que es repetirà en properes edicions.


Autor: Redacció


#ampolla


#ampolla





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

Cuando una oportunidad de vivir se considera demasiado cara

El rechazo de tratamientos por su impacto presupuestario deja a pacientes ante una barrera económic...


alt - Turistas / GN

Miguel Moreno – Expresidente del PP Lloret de Mar

La otra cara del turismo en Lloret: los clientes siguen llegando, pero dejan menos dinero

La restauración alerta de una menor rentabilidad pese a mantener la afluencia de clientes, mientras...