| *

Notícies més llegides



+ Notícies


Salt

Autor: Redacció

L'Espai Gironès ofereix una experiència de realitat virtual amb un simulador

+ Notícies  -  21/03/2019  -  09:35

Es podrà fer un recorregut divendres i dissabte, de manera gratuïta, per l'Estació Espacial Internacional i els seus voltants


Espai Gironès

Espai Gironès



L'Espai Gironès oferirà gratuïtament demà divendres, de 16:30 a 20:30h, i dissabte, d'11 a 14h i de 16 a 21h, una experiència de realitat virtual, amb un simulador que estarà instal·lat a la plaça del Foc, i que permetrà fer un recorregut per l'Estació Espacial Internacional (ISS), amb gravetat zero. Aquesta oferta serà gratuïta i adreçada als visitants a partir dels 7 anys.

Les persones que vulguin gaudir d'aquesta atracció també podran passejar pels voltants de l'ISS i amb els propulsors de l'equip desplaçar-se per on vulguin. La qualitat gràfica d'aquesta experiència és de gran nivell i s'aconsegueix que l'usuari senti que està a l'espai interestel·lar. Per aconseguir-ho es fan servir unes ulleres de realitat virtual que permeten veure tots els detalls en profunditat i altura. El sistema que s'utilitza és Oculus Rift, que és actualment el millor del mercat.

L'Espai Gironès destaca que aquesta oferta forma part de les accions continuades que porta a terme el centre per oferir als visitants noves experiències i retornar la confiança que els visitants tenen amb el centre.


Autor: Redacció


#salt #espaigirones


#salt #espaigirones





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

El Gobierno amplía los permisos y las pymes asumen la factura

La Seguridad Social abona la prestación, pero las empresas mantienen las cotizaciones y afrontan lo...


alt - Cámaras acaban mirando al bosque en LLoret

Miguel Moreno – presidente de la ECU de Lloret Blau

500.000 euros para vigilar Lloret… y las cámaras acaban mirando al bosque

La “ciberpolicía” es absolutamente necesaria porque implementa el limitado número de agentes d...