La regidoria de Turisme de l'Ajuntament de Castell-Platja d'Aro continua desenvolupant el calendari internacional de promoció turística del municipi per a l'any 2018 mitjançant fires especialitzades o generalistes amb contingut turístic, amb la presència aquesta setmana, de manera simultània, a dos esdeveniments. La mostra ITB de Berlín compta amb la presència de 10.000 expositors de prop de 200 països i regions en un espai de 160.000 m2, i combina l'assistència de públic general i 100.000 professionals vinculats al turisme i 10.000 persones de públic general, durant el cap de setmana.
La fira Sevatur a Sant Sebastià permet promocionar el municipi vers un públic de proximitat d'àmbit peninsular, en una mostra que rep 18.000 visitants cada any i també una vuitantena de mitjans de comunicació. La presència a les dues mostres s'articula a partir de l'espai més ampli que promou el Patronat de Turisme Costa Brava Girona. Les properes accions programades són un workshop a la ciutat anglesa de Manchester i la participació en la mostra Expovacaciones a Bilbao. La primera de l'any va ser la presència a la fira Salon des Vacances a Brussel·les.
En aquestes fires hi presenta la nova Guia d'Allotjament, on s'hi recull tota l'oferta del sector al municipi: 25 hotels, 2 pensions, 4 hotels-apartaments, 9 apartaments turístics i 4 càmpings; així com una referència d'on localitzar centenars d'habitatges d'ús turístic registrats i degudament legalitzats. També hi destaca els guardons i segells de qualitat de què disposa el municipi com a conjunt com és el de Destinació Familiar; o de les seves platges, serveis i equipaments: Bandera Blava, Pla de Qualitat en Destí, Q de Qualitat Turística, Itinerari Blau o Vies Braves.
Altres fórmules de promoció del municipi s'estan desenvolupant en el món digital. L'any 2017 els diversos llocs web municipals van sumar 887.758 visites (+42%), sobretot el portal turístic (452.240 +28%) i del ciutadà (280.820 +52%); però també els vinculats a esdeveniments: Jornades Fotogràfiques (32.434), Nits de Jazz (25.754) o Estereofònics (19.143), entre d'altres. En relació a les xarxes socials, el facebook municipal va tancar l'any amb més 7.000 seguidors, el perfil de twitter amb més de 3.500, el d'instagram per sobre dels 1.300 i el canal de youtube va enregistrar més de 7.000 reproduccions.
Autor: Redacció











Radio en directo


