| *

Notícies més llegides



Esports


Girona

Autor: Redacció

Josué Canales, argent en els Jocs Centreamericans, a la prova de 800m

Esports  -  12/12/2017  -  19:52

L'atleta grupista de 16 anys és el més jove en aconseguir una medalla absoluta


GEIEG

GEIEG



L'atleta del GEiEG, Elvin Josué Canales va aconseguir la passada matinada la medalla d'argent a la prova de 800m dels XI Jocs Esportius Centroamericans, que es disputen a Managua. Canales que entrena sota les ordres de Josep Maria Badosa, entrenador de mig fons del GEiEG ha aconseguit ser l'atleta "més jove" en penjar-se una medalla en categoria absoluta, d'aquesta competició.

L'atleta tot i haver fet unes bones temporades va explotar la temporada 2017 on va aconseguir estar entre els millors tant a la temporada de pista coberta com a la d'aire lliure. D'aquesta manera, l'atleta del GEiEG va aconseguir la mínima per participar en el mundial juvenil de Nairobi. Essent de primer any, tot un èxit pel grupista que segueix entrenant a les instal·lacions del GEiEG sota les ordres del tècnic grupista Josep Maria Badosa.

La Federació Hondurenya d'Atletisme està seguint molt a prop a Canales, en una clara aposta que sigui un dels seus atletes de cara als propers JJOO a Tokio 2020. Per aquest motiu amb un treball coordinat entre els tècnics del GEiEG i el Comitè Olímpic d'Honduras, Elvin Josué Canales seguirà les pautes marcades segons la planificació establerta, on li servirà i molt les competicions nacionals i estatals que disputa quan està a Girona, que és la major part del temps

Per la seva part, el GEiEG, seguirà apostant pel seu atleta (sortit de les categories base) per així facilitar la seva evolució com a esportista, però també a la formació humana.

Classificació dels 800m dels XI Jocs Centroamericans. Managua 2017.

1.- Juan Diego CASTRO, Costa Rica, 1:52:28

2.- Elvin Josué CANALES, Honduras, 1:52:92

3.- Josué Francisco MURCIA, Costa Rica, 1:53:26

4.- Chamar Abdul CHAMBERS, Panamà. 1:54:04.

5.- Fredd Alexander PONCE, Nicaragua. 1:54:52

6.- Dexter Alexander MAYORGA, Nicaragua. 1:56:85

7.- Hance CARD. Belice. 2:05:39
 


Autor: Redacció


#geieg


#girona #geieg





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

El Gobierno amplía los permisos y las pymes asumen la factura

La Seguridad Social abona la prestación, pero las empresas mantienen las cotizaciones y afrontan lo...


alt - Cámaras acaban mirando al bosque en LLoret

Miguel Moreno – presidente de la ECU de Lloret Blau

500.000 euros para vigilar Lloret… y las cámaras acaban mirando al bosque

La “ciberpolicía” es absolutamente necesaria porque implementa el limitado número de agentes d...