| *

Notícies més llegides



Catalunya


Girona

Autor: Redacció

10.000 persones es manifesten a Girona en defensa de la unitat d'Espanya

Catalunya  -  26/11/2017  -  17:58

La mobilització, que ha començat a les 12 del migdia, ha sigut festiva i ha transcorregut sense incidents


Manifestació a Girona

Manifestació a Girona



Sota el lema 'Caminem junts, respecte i convivència', milers de persones s'han manifestat pels carrers de Girona en defensa de la unitat d'Espanya i en suport dels cossos policials. Segons els organitzadors, 10.000 persones han participat en la marxa mentre que la Policia Municipal ha rebaixat les xifres d'assistència fins a les 2.000 persones. La manifestació ha començat a les 12 del migdia a la Plaça de la Constitució de Girona i ha seguit per la Plaça Pompeu Fabra, Plaça Catalunya i ha finalitzat a la Plaça del Vi, just davant de l'Ajuntament de la capital gironina.

Els manifestants han caminat pels carrers de Girona sense cap mena d'incidents i ho han fet amb crits de "Viva España, viva Cataluña", "no nos engañan", "Cataluña es España", "Puigdemont a prisión" o "Somos y seremos catalanes y españoles". Arribats a la Plaça del Vi, uns joves han fet onejar una bandera estelada i els manifestants han contestat amb un "esta bandera no nos representa" o "Girona es española".

Una de les persones que ha assistit i encapçalat la marxa ha sigut la cap de llista del PP per Girona a les eleccions del 21-D, Maria Àngels Olmedo. La presència política no només s'ha limitat al PP sinó que també hi han participat tots els partits constitucionalistes a nivell particular. Durant la manifestació, de caràcter festiu segons els organitzadors, hi havia banderes espanyoles, europees i catalanes. A més, també s'ha pogut veure una segona pancarta secundària que reivindicava "España ama Cataluña".


Autor: Redacció


#girona


#girona





Comentaris (1)

Tony 2017-11-26 22:15:19

Nosaltres hem estat a Girona avui ...Molt bon ambient gent amb sentit comú ... ens ha encantat ... per una Catalunya unida, ja n'hi ha prou de separarnos als catalans.Viva Espanya i visca Catalunya.



La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

Maricarmen: seis días para una urgencia que llevaba décadas esperando

Más de 24.000 lanzamientos en 2025, una legislación conocida desde hace décadas y solo seis días...


alt - Feijóo en el Congreso de los Diputados / GN

Carles Enric

El PP pierde el relato

Feijóo corre el riesgo de confiar su llegada a La Moncloa al desgaste de Sánchez mientras el PP co...