| *

Notícies més llegides



Tarragona


Tarragona

Autor: Redacció

Tarragona rep el distintiu Ciutats i Viles amb Caràcter de l’Agència Catalana de Turisme

Tarragona  -  26/10/2017  -  20:47

És una de les primeres nou localitats catalanes que rep aquesta denominació, que reconeix municipis amb una forta personalitat


RV Edipress

RV Edipress



Tarragona ha rebut el distintiu Ciutats i Viles amb Caràcter que impulsa l’Agència Catalana de Turisme. El comitè d’avaluació ha aprovat la certificació de Tarragona juntament amb Girona, Lleida, Reus, Terrassa, Tortosa, Vic i Vilafranca del Penedès. Es tracta del primer grup de ciutats que s’acullen a aquesta marca que reconeix municipis i ciutats que tenen una forta personalitat per les seves característiques històrico-culturals, enogastronòmiques o artístico-creatives.

La ciutat ha estat reconeguda pel seu patrimoni històrico-cultural que té com a principal signe d’identitat el conjunt arqueològic de Tàrraco i que, des de fa 17 anys, l’ha fet valedora de la declaració de Ciutat Patrimoni de la Humanitat de la UNESCO. El patrimoni romà ha generat la creació i consolidació d’un festival de referència com és Tarraco Viva, a més de Tarragona Història Viva i altres activitats de recreació i divulgació històrica. La consellera de Turisme, Inma Rodríguez s’ha mostrat satisfeta pel reconeixement que ha rebut la ciutat i explica que “hem fet una gran tasca des del Patronat per integrar-nos en aquest distintiu i és una molt bona notícia que la feina hagi donat els seus fruits i ara formem part d’aquest nou grup que ens obre les portes a noves vies de promoció turística i, al mateix temps, ens ha d’enorgullir i animar a seguir treballant perquè Tarragona esdevingui la ciutat catalana que millor explica la seva història”. En aquest sentit el segell de l’Agència Catalana de Turisme ha reconegut, juntament amb el llegat patrimonial, altres aspectes com la presència del fet casteller amb el  Concurs de Castells com a referent central, la preservació de les tradicions que tenen la seva màxima expressió per Santa Tecla declarada Festa Patrimonial d’Interès Nacional.

Formar part del grup de Ciutats i Viles amb Caràcter permetrà que Tarragona s’inclogui en les accions de promoció de l’Agència Catalana de Turisme previstes per a l’any 2018 i que van encaminades a posicionar Catalunya com a destinació de referència del turisme cultural. L’Agència compta amb 12 oficines al món i un àmbit d’influència que abasta 500 països i realitza prop de 1.000 accions anuals. A més, inclou la participació en les fires de Turisme i les trobades del sector per donar a conèixer els valors i les potencialitats que marquen el caràcter de Tarragona. També donarà accés a plans de formació especialitzats dirigits a l’equip humà que integra el Patronat de Turisme de Tarragona per a la continuació actualització en el coneixement del mercat i les noves tendències globals en l’àmbit del turisme.


Autor: Redacció


#tarragona


#tarragona





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Ceuta

Carles Enric

Mehdi, el «Pollo Carvajal» de Marruecos, con Ceuta de fondo

Un antiguo número dos de la inteligencia marroquí amenaza con destapar los secretos más oscuros d...


alt - Ràdio Llançà

Alícia Pérez

Censura, un trist WhatsApp i covardia política: com la batllessa de Llançà va decapitar la ràdio del poble

La batllessa de Junts va fulminar per WhatsApp Quim Agustí, creador i ànima de Ràdio Llançà, i ...