| *

Notícies més llegides



Tarragona


Torredembarra

Autor: Redacció

'Torredembarra és música' ja té a punt la programació i els artistes

Tarragona  -  28/09/2017  -  18:18

L'organització de la mostra "Torredembarra és música", que se celebrarà els dies 6 i 7 d'octubre, ha presentat aquest matí el programa d'actuacions i el catàleg dels 28 grups i artistes torrencs i de la comarca del Tarragonès que hi prendran part


Aj.Torredembarra

Aj.Torredembarra



El regidor d'Educació i de Turisme, Jordi Solé, ha reivindicat la música com a patrimoni de tots els pobles, tot assenyalant que Torredembarra té una gran tradició de música al carrer que cal preservar perquè els músics puguin fer la seva feina i que els veïns s'hi trobin a gust. També ha ressaltat l'augment de participació passant dels 21 de l'any passat als 28 d'enguany tenint en compte que s'ha obert a tota la comarca, i la implicació de l'Escola Municipal de Música de Torredembarra.

Al seu torn, la presidenta de l'Associació de Músics de Torredembarra, Ade Monera, s'ha mostrat satisfeta pel creixent ressò del "Torredembarra és música", la seva diversitat d'estils i que cadascun tingui el seu espai.

A l'acte de presentació també hi han assistit alguns dels artistes participants (Emilio Giráldez, músic i integrant dels grups Nostalgia i Amigos del Sur, de Torredembarra; Edu Migueles, David Arroyo, Enzo Ferrer, músics i integrants del grup Novena Senda d'Altafulla; Carmen Sayago cantant solista i membre del Coro Rociero Torredembarra i Baix Gaià, i Juan Manuel Moyano músic del Coro Rociero). Paula Baumann, que va participar l'any passat al "Torredembarra és música" i que aquest any col·labora amb el músic Xavi Jaumot, ha tocat i cantat en acústic durant la presentació.

Els grups musicals inscrits són: Amigos del Sur (rumbes, sevillanes i passos dobles), Carmen Sayago (cobla), Blue Velvet d'Alella (modern i clàssic), C.y.a.t.e.c. (metal i hardcore), José Ángel Barrera (flamenc), Nobodies (rock i pop), Stone Vibe (rock), Els Cantaires de la Llar (coral), Nostalgia (rumbes i boleros), O-xenta's (pop-rock), Lager (Baix Gaià metal), Coral Sant Jaume de Creixell (coral), Fumetal (punk-metal), Ade·Más (rock), The BlackSlats (blues), Copia de Seguridad (pop-rock), Coro Rociero Torredembarra i Baix Gaià (coral), Font-Llauradó (anys 60-70), Maruga Band (músiques del món d'arrel tradicional), Babylon Sounds (rock), Xavi Jaumot (pop-rock d'autor), Maybe Tomorrow (rock), Novena Senda (rock), Rar (rock), Reversion (metal), Nemesis (rock), Kurkats (rock) i les nenes i nenes de l'Escola Municipal de Música de Torredembarra.

Les actuacions s'han programat el divendres 6 d'octubre, a la nit, i el dissabte 7 d'octubre en sessions de matí, tarda i nit que tindran lloc en cinc escenaris diferents del municipi: aparcament de Mañé i Flaquer, carrer d'Antoni Roig, plaça de Mn. Joaquim Boronat, plaça de la Font, plaça d'Antoni Roig a Baix a Mar i carrer de Rodes. A més, també hi participa el bar Atzur, que acollirà una actuació a la terrassa de l'establiment.

L'organització de l'esdeveniment va a càrrec de les regidories d'Educació, de Cultura i de Turisme, amb la col·laboració de l'Associació de Músics de Torredembarra.
 


Autor: Redacció


#torredembarra


#torredembarra





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Ceuta

Carles Enric

Mehdi, el «Pollo Carvajal» de Marruecos, con Ceuta de fondo

Un antiguo número dos de la inteligencia marroquí amenaza con destapar los secretos más oscuros d...


alt - Ràdio Llançà

Alícia Pérez

Censura, un trist WhatsApp i covardia política: com la batllessa de Llançà va decapitar la ràdio del poble

La batllessa de Junts va fulminar per WhatsApp Quim Agustí, creador i ànima de Ràdio Llançà, i ...