| *

Notícies més llegides



Andorra


Andorra

Autor: Redacció

La 14a Bicicletada acull 224 participants per continuar sensibilitzant per una mobilitat més sostenible

Andorra  -  17/09/2017  -  10:49

Calvó ha recordat que aquest esdeveniment, que se celebra cada any té l’objectiu de sensibilitzar en quant a la mobilitat sostenible, que és una aposta important del Govern, tal com va recordar el cap de Govern, Antoni Martí, en el debat d’orientació política


Bicicletada

Bicicletada



El Prat del Roure d’Escaldes-Engordany ha acollit, aquest dissabte, la 14a Bicicletada, que obre, un any més, la Setmana de la Mobilitat Sostenible, i que té l’objectiu de sensibilitzar la ciutadania respecte un nou model de mobilitat.

En aquesta edició han participat un total de 224 ciclistes de totes les edats, que han fet dues voltes al recorregut per la parròquia. La ministra de Medi Ambient, Agricultura i Sostenibilitat, Sílvia Calvó, acompanyada del cònsol menor d’Escaldes-Engordany, Marc Calvet, i del director general de Medi Ambient i Sostenibilitat, Marc Rossell, ha encapçalat la pedalejada.

Calvó ha recordat que aquest esdeveniment, que se celebra cada any té l’objectiu de sensibilitzar en quant a la mobilitat sostenible, que és una aposta important del Govern, tal com va recordar el cap de Govern, Antoni Martí, en el debat d’orientació política.

Així, la Bicicletada és una acció més de conscienciació ciutadana cap al nou model de mobilitat que es vol per al país, però a més, durant aquesta tardor està prevista l’adjudicació del concurs de bicicleta elèctrica compartida, que és una peça clau d’aquest nou model de mobilitat, i que Calvó ha assegurat que l’any vinent ja estarà en funcionament.

En aquest sentit, el cònsol menor d’Escaldes-Engordany, Marc Calvet, també ha parlat de l’aposta de la parròquia per les bicicletes, recordant que amb el sistema de bicicleta elèctrica compartida, Escaldes-Engordany comptarà amb quatre punts de càrrega, i que alhora es treballa per oferir més carrils de circulació amb aquest vehicle.

La ministra ha insistit que aquest nou model de mobilitat permetrà millorar la qualitat de l’aire i també la qualitat de vida a Andorra.

En el marc de la Setmana de la Mobilitat Sostenible, aquest dijous tindrà lloc la jornada de protecció de la capa d’ozó, amb diferents conferències adreçades principalment a professionals, i dissabte se celebrarà la Jornada de la Mobilitat Elèctrica, organitzada per l’Automòbil Club d’Andorra i Forces Elèctriques d’Andorra.


Autor: Redacció


#andorra


#andorra





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

Trabaja más, cobra menos y paga la factura

En 2027 volverán a subir las cotizaciones para reforzar el sistema de pensiones. La receta vuelve a...


alt -

Narcís Oliveres

L’estafa de les pensions i el peatge d’un model migratori fallit

La nova pujada de les cotitzacions el 2027 desmunta la promesa que la immigració massiva salvaria l...