| *

Notícies més llegides



Catalunya


Barcelona

Autor: ACN

El groc fluorescent tenyeix la manifestació

Catalunya  -  11/09/2017  -  17:57

Quatre lones recorren els eixos del signe de suma fins a acabar al punt central per formar un enorme positiu


ACN

ACN



El groc florescent de les samarretes de la Diada del 2017 ja tenyeixen la concentració després que a les 17.14h les pancartes han començat a avançar per damunt dels assistents. Des dels quatre extrems de la concentració s'han desplegat quatre lones de 16x16 metres que recorren els quatre eixos del signe de suma fins a acabar al punt central, a la cruïlla entre el Passeig de Gràcia i el carrer Aragó. Les lones, on hi ha inscrites una urnes, un colom de la pau i dos 'sí', són transportades per quatre fileres de voluntaris i al seu pas els assistents es posen la samarreta de la Diada d'enguany, de manera que el groc florescent és l'estela que acompanya les pancartes fins al punt de confluència. Un cop les pancartes hagin arribat al centre, a les 17.40h aproximadament, es veurà un enorme positiu fluorescent des del cel.

Seguidament, l’acció passarà a plaça Catalunya, on començaran els parlaments dels portaveus de les entitats des dels escenaris i el saxofonista Pep Poblet també interpretarà el 'Cant dels ocells' en homenatge a les víctimes dels atemptats de Barcelona i Cambrils el passat 17 d'agost.

Un cop hagin acabat els parlaments començaran les actuacions fins a les set de la tarda aproximadament. La Companyia Elèctrica Dharma, els Amics de les Arts i l’Orfeó Català posaran música a la mobilització des de plaça Catalunya.


Autor: ACN


#barcelona #diada


#barcelona #diada #11s #diada2017





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

Maricarmen: seis días para una urgencia que llevaba décadas esperando

Más de 24.000 lanzamientos en 2025, una legislación conocida desde hace décadas y solo seis días...


alt - Feijóo en el Congreso de los Diputados / GN

Carles Enric

El PP pierde el relato

Feijóo corre el riesgo de confiar su llegada a La Moncloa al desgaste de Sánchez mientras el PP co...