| *

Notícies més llegides



Gastronomia


Navata

Autor: A.C/GN

Un empordanès, finalista al Concurs Nacional de Joves Cuiners

Gastronomia  -  03/02/2017  -  23:06

El navatenc Arnau Triola, de 22 anys, és un dels 14 candidats que seran a la final, que se celebrarà el 21 de març a Segòvia





El navatenc Arnau Triola Bertran és un dels finalistes del Concurs Nacional de Joves Cuiners. El jove empordanès, de 22 anys, ha estat seleccionat pel jurat del prestigiós guardó i és un dels 14 candidats que formaran part de la final, que se celebrarà el 21 de març a Segòvia.

El jurat del certamen escull els finalistes a partir de la presentació de receptes que, segons la base del concurs, seran les que elaboraran el dia de la final i han de contenir un ingredient: al primer plat hi ha d'haver foie, el bacallà ha de formar part del segon plat i, finalment, a les postres no hi pot faltar la CocaCola.

El xef Jordi Còrdoba, del restaurant Can Janot de Navata, que exerceix com a padrí del jove al concurs juntament amb Jordi Ferrrer de la pastisseria olotina Ferrer, destaca que l'aposta forta de Triola serà el plat de bacallà. "Crec que la recepta proposada, de bacallà i moll de l'os, ha estat molt temptadora pel jurat", detalla Cordoba, que en el pròxim mes i mig, juntament amb Ferrer, ajudarà l'Arnau Triola a preparar la participació en la cita segoviana. "És com l'entrenament d'un esportista, s'hi ha d'arribar preparat, havent treballat els temps i l'organització perquè no se t'escapi res", explica.

Format a l'Escola d'Hostaleria de l'Alt Empordà i alumne de l'últim cicle de l'Escola d'Hostaleria de Girona, Arnau Triola s'ha format entre els fogons del restaurant Can Janot de Navata i la pastisseria Ferrer d'Olot, a més de passar per restaurants altempordanesos com el DaDa, Swing Gourmet i actualment, la Rectoria. A més, des de fa dos anys ha optat per l'emprenedoria i és copropietari, juntament amb Jordi Còrdoba, del foodtruck Butiworld CaravanFood.

La seva participació al concurs compta amb la col·laboració de dues empreses gironines, que de seguida que es va conèixer el pas a la final de Triola, s'hi van prestar a ajudar. Es tracta de l'empresa de Vilamalla Coll Verd & Co, que aportarà els productes que usarà, i l'empresa Tottreball, dedicada als uniformes de feina i amb seu a Girona.


Autor: A.C/GN





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

Maricarmen: seis días para una urgencia que llevaba décadas esperando

Más de 24.000 lanzamientos en 2025, una legislación conocida desde hace décadas y solo seis días...


alt - Feijóo en el Congreso de los Diputados / GN

Carles Enric

El PP pierde el relato

Feijóo corre el riesgo de confiar su llegada a La Moncloa al desgaste de Sánchez mientras el PP co...