| *

Notícies més llegides



La Garrotxa


Sant Joan les Fonts

Autor:

Sant Joan les Fonts aprova congelar l'import de la taxa d'escombraries pel 2017

La Garrotxa  -  31/10/2016  -  15:17

Espona ha recalcat que la feina d'intervenció realitzada ha permès congelar la taxa de residus


Escombreries Sant Joan les Fonts

Escombreries Sant Joan les Fonts




A l'últim Ple Extraordinari celebrat aquest dilluns 31 d'octubre, s'ha aprovat inicialment la congelació del preu de l'ordenança que regula la taxa del servei de recepció obligatòria de recollida, transport, tractament i eliminació de residus municipals. Enguany la taxa de residus no augmentarà i es continuarà aplicant el mateix import que fins ara hi havia establert.

A part de l'ordenança esmentada, se n'han revisat d'altres tot seguint els criteris del Consell Comarcal. Joan Espona, alcalde del municipi, exposa que la voluntat de l'equip de govern és la de millorar contínuament la gestió de les deixalles i per això s'ha treballat en aquest sentit. Espona ha recalcat que la feina d'intervenció realitzada ha permès congelar la taxa de residus.






Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

El Gobierno también cobra del alquiler: ¿es un fondo buitre?

Si el Gobierno exige sacrificios a los propietarios, que empiece por explicar cuánto está dispuest...


alt - Pedro Sánchez

Carles Enric

Lo imposible de Pedro Sánchez

Ocho años de poder, polémicas y responsabilidades desplazadas han convertido lo inverosímil en ru...