| *

Notícies més llegides



Baix Empordà


Palamós

Autor: Redacció

El festival Rumb(A)Palamós prepara el quart concert aquest divendres

Baix Empordà  -  21/07/2016  -  15:12

"Sabor de Gracia" fomenta un personalíssim estil de rumba catalana, esquitxat amb melodies pop actuals que converteixen aquest grup musical català en un dels favorits tant dels crítics especialitzats, com del públic en general


Sabor de Gracia

Sabor de Gracia




En aquesta ocasió el concert tindrà lloc aquest proper divendres, a les 22 h, a la plaça de Catalunya. La tercera edició del festival Rumb(A)Palamós té lloc durant tot aquest mes de juliol amb concerts gratuïts i a l'aire lliure que fins ara han inclòs les actuacions de "Landry El Rumbero", "Bananna Beach" o "La Banda del Panda". Més d'un miler de persones ja han gaudit de la programació d'enguany d'aquest festival. Després de la participació d'aquest divendres de "Sabor de Gracia", restarà només l'actuació de la formació "Gertrudis", que el diumenge 31 de juliol tancarà la programació d'enguany del festival.

La tercera edició del festival Rumb(A)Palamós segueix desplegant durant tot aquest mes de juny la seva programació de concerts gratuïts i a l'aire lliure.

En aquesta ocasió es tracta de la participació en el festival de la reconeguda formació "Sabor de Gracia", que actuarà aquest proper divendres 22 de juliol, a les 22 h, a la plaça de Catalunya.

"Sabor de Gracia" fomenta un personalíssim estil de rumba catalana, esquitxat amb melodies pop actuals que converteixen aquest grup musical català en un dels favorits tant dels crítics especialitzats, com del públic en general.

La tercera edició del festival Rumb(A)Palamós es va iniciar el passat dia 1 de juliol amb el concert de la formació "Landry El Rumbero". Posteriorment s'han realitzat dos concerts més, concretament la de "Bananna Beach" el dia 8, i la del grup "La Banda del Panda" el passat dia 15 de juliol. Més d'un miler de persones ja han gaudit d'aquesta primera part de la programació d'enguany d'aquest festival.

Després de la participació d'aquest proper divendres de "Sabor de Gracia", restarà només l'actuació de la formació "Gertrudis", que el diumenge 31 de juliol, a les 22 h i al Parc del Convent dels Agustins, tancarà la programació d'enguany del festival.

Rumb(A)Palamós ha esdevingut el primer festival de rumba catalana de la Costa Brava que, organitzat per l'Àrea de Cultura i Patrimoni de l'Ajuntament de Palamós, té la voluntat d'ampliar l'oferta cultural d'estiu, gratuïta i a l'aire lliure, per als vilatans i visitants del municipi. Amb els seus tres anys de vida, el festival està inclòs en la proposta de festivals de música del Patronat de Turisme Costa Brava i posiciona Palamós en l'oferta lúdica i cultural de l'estiu a Girona, amb un producte diferenciador, fresc i divertit.


Autor: Redacció





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Policia Local de Llançà / GN

Alícia Pérez

La Policia Local de Llançà, amb horari de «finestreta bancària»: només cinc hores per denunciar

El regidor de Seguretat reconeix que la Policia Local només tramita determinades denúncies de dill...


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

Autónomos: obligados a pagar, abandonados al cerrar

Cotizar por el cese de actividad no garantiza recibir la prestación: un negocio puede dar beneficio...