| *

Notícies més llegides



Alt Empordà


Torroella de Montgrí

Autor: Redacció

El Mago Pop, Rodri, Haaland i Von der Leyen es converteixen en caganers

Alt Empordà  -  05/11/2026  -  11:56

Caganer.com presenta 37 figures noves per a la temporada 2026-2027 i estrena una col·lecció de deu models amb un estil més urbà i realista


Nous caganers

Nous caganers



L’empresa empordanesa Caganer.com ha presentat les novetats de la temporada 2026-2027, amb 37 figures inspirades en personalitats de la política, l’esport, la música i la cultura popular. Entre les noves incorporacions hi ha el Mago Pop, Rodri, Erling Haaland, Bruno Mars, Ed Sheeran i Ursula von der Leyen.

La col·lecció també inclou figures de la presidenta de Mèxic, Claudia Sheinbaum; la presidenta del Japó, Sanae Takaichi; el president de Corea del Sud, Lee Jae-myung; i el president de Portugal, António José Seguro, entre d’altres. A més, l’empresa ha renovat la figura de Donald Trump, que, segons Caganer.com, és la més venuda de la seva història.

En l’àmbit esportiu, s’hi incorporen Haaland —amb dues versions, una amb la samarreta del Manchester City i una altra amb la de Noruega—, el pilot de Fórmula 1 Lando Norris i el lluitador d’arts marcials mixtes Ilia Topuria. També hi haurà noves versions de Lamine Yamal, Ronaldinho i LeBron James.

La música suma les figures de Bruno Mars i Ed Sheeran, mentre que Shakira i Rosalía estrenaran nous models. La llista es completa amb Bruce Lee, Karl Marx, el Tarlà de Girona, Shin-chan i Rapunzel, personatge que ha guanyat popularitat arran del rodatge d’una pel·lícula a la ciutat.

Una col·lecció amb una mirada més actual

La principal novetat de disseny és una línia de deu figures amb formes més arrodonides i un estil més realista. Inclou versions masculina i femenina del pagès clàssic, el gamer, la persona urbana i l’usuari de patinet elèctric, així com figures de creadora de contingut i discjòquei.

Amb les noves creacions, el catàleg de Caganer.com s’acosta a les 750 figures. L’empresa, amb seu a Torroella de Montgrí i dedicada a elaborar caganers des del 1992, explica que les peces es fan artesanalment, a mà i una per una.


Autor: Redacció


#caganer


#caganer





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

El Gobierno amplía los permisos y las pymes asumen la factura

La Seguridad Social abona la prestación, pero las empresas mantienen las cotizaciones y afrontan lo...


alt - Cámaras acaban mirando al bosque en LLoret

Miguel Moreno – presidente de la ECU de Lloret Blau

500.000 euros para vigilar Lloret… y las cámaras acaban mirando al bosque

La “ciberpolicía” es absolutamente necesaria porque implementa el limitado número de agentes d...