| *

Notícies més llegides



Baix Empordà


Sant Feliu de Guíxols

Autor: Redacció

Detenen un lladre per assaltar i robar a gent gran a Sant Feliu de Guíxols.

Baix Empordà  -  14/09/2014  -  15:43

Una de les víctimes va patir una luxació de l’espatlla i una altra ferides lleus.


GIRONANOTICIES.COM

GIRONANOTICIES.COM




Mossos d’Esquadra de la comissaria de Sant Feliu de Guíxols (Baix Empordà) van detenir el dia 4 de setembre un home de 37 anys, de nacionalitat espanyola i veí de Llançà (Alt Empordà), com a presumpte autor de dos delictes de robatori amb violència i/o intimidació, dues faltes de furt, dos delictes de furt i dos delictes d’estafes bancàries.

Entre el 30 de juliol i el 31 d’agost d’enguany, els mossos van tenir coneixement de sis fets delictius molt similars a la població de Sant Feliu de Guíxols, en els quals les víctimes eren persones d’avançada edat.

En els diferents casos es va denunciar que un individu interceptava les víctimes a la zona comunitària de les escales o a l’ascensor dels immobles on residien. Seguidament, emprant violència o aprofitant un moment de distracció de les víctimes, s’apoderava de la bossa de mà o la cartera que duien.

Segons les denúncies, el lladre entrava juntament amb la víctima compartint ascensor i, un cop aquesta baixava al seu replà, l’individu pujava un pis més. Acte seguit baixava corrents per les escales, donava una empenta a l’ancià i li sostreia les pertinences. Una de les víctimes va patir una luxació de l’espatlla i una altra ferides lleus.

En dos dels casos, les víctimes havien anat el mateix dia, prèviament als fets, a realitzar gestions o reintegraments en caixers de la localitat de Sant Feliu de Guíxols. Tot apunta que l’agressor les havia seguit i havia vist quin codi de seguretat utilitzaven per operar amb la targeta o llibreta bancària. Un cop el lladre els hi sostreia la cartera, anava a un caixer i retirava una quantitat de diners no superior a 600 euros.

Arran dels fets, els mossos van realitzar un dispositiu de vigilància de paisà per les zones on s’havien comés els assalts per tal de prevenir futurs delictes i localitzar-ne l’autor.

El dispositiu va donar resultats el 4 de setembre. Gràcies a la col·laboració ciutadana i després d’una persecució a peu pels carrers de Sant Feliu de Guíxols, els mossos van localitzar i detenir el presumpte lladre.

El detingut, que tenia antecedents pels mateixos fets, va passar el dia 5 de setembre a disposició del jutjat d’Instrucció en funcions de guàrdia de Sant Feliu de Guíxols, el qual en va decretat la seva llibertat amb càrrecs.


Autor: Redacció





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

Ningún niño debería crecer en la pobreza

España registra la tasa más alta de riesgo de pobreza o exclusión social infantil de la Unión Eu...


alt - Pedro Sánchez y la mujer imputada en un mitin

Carles Enric

Sánchez, el amor y el síndrome Sálvame

El presidente convierte su vida privada en espectáculo electoral mientras deja en segundo plano las...