| *

Notícies més llegides



Política


Girona

Autor: Redacció

ERC i Moviment Gironí reforcen la candidatura de Marc Puigtió per impulsar el seu projecte de ciutat

Política  -  10/07/2026  -  10:11

La coalició municipalista consolida el seu equip, fixa les principals prioritats per a Girona i convoca un gran acte públic al setembre per presentar la seva proposta de futur


Trobada d'Esquerra Republicana i Moviment Gironí / GN

Trobada d'Esquerra Republicana i Moviment Gironí / GN



Esquerra Republicana i la plataforma veïnal Moviment Gironí continuen avançant en la configuració de la candidatura que encapçala Marc Puigtió, amb l'objectiu de consolidar un projecte municipalista que aspira a marcar el futur de Girona. Les dues formacions han celebrat una trobada de treball que ha servit per reforçar la cohesió de l'equip i perfilar les línies mestres del seu projecte polític.

La reunió va aplegar una seixantena de militants d'Esquerra Republicana i activistes de Moviment Gironí en un espai de reflexió i intercanvi d'idees, on els participants van compartir impressions sobre els principals reptes que afronta la ciutat. Entre les qüestions que van centrar el debat hi havia la neteja i el manteniment dels carrers, les dificultats d'accés a l'habitatge, l'augment del cost de la vida, la seguretat ciutadana i la millora dels serveis públics.

La trobada arriba després d'un any de treball polític en què s'ha anat consolidant una candidatura àmplia, renovada i oberta. L'aliança entre Esquerra Republicana i Moviment Gironí vol reunir persones amb trajectòries i perfils diversos, estretament vinculades als barris de Girona i compromeses amb els grans desafiaments que té la ciutat.

Marc Puigtió va destacar que la candidatura representa la pluralitat de Girona, integrant persones procedents de barris diferents, amb professions i sensibilitats diverses, però amb un objectiu compartit: treballar per construir una ciutat millor i donar resposta als problemes quotidians dels seus veïns.

Durant la trobada també es va anunciar que el pròxim divendres 18 de setembre se celebrarà un acte públic a l'Auditori Josep Viader de la Casa de la Cultura, on es presentaran els eixos fonamentals del projecte de ciutat liderat per Marc Puigtió. Aquesta cita servirà per donar a conèixer les principals propostes de la candidatura i la seva visió per a la Girona dels pròxims anys.


Autor: Redacció


#girona


#girona





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

Trabaja más, cobra menos y paga la factura

En 2027 volverán a subir las cotizaciones para reforzar el sistema de pensiones. La receta vuelve a...


alt -

Narcís Oliveres

L’estafa de les pensions i el peatge d’un model migratori fallit

La nova pujada de les cotitzacions el 2027 desmunta la promesa que la immigració massiva salvaria l...