Barcelona
Autor: Redacció
Se Acabó La Fiesta constitueix el seu Punt de Contacte Provincial a Barcelona per preparar els pròxims processos electorals
Política - 04/07/2026 - 18:37
La formació liderada per Alvise Pérez impulsa la seva estructura organitzativa a la demarcació i fixa com a objectiu consolidar la seva presència a tots els municipis de la província
La formació política Se Acabó La Fiesta (SALF) ha constituït aquesta setmana el seu Punt de Contacte Provincial de Barcelona, un nou òrgan que reforça la implantació territorial del partit a Catalunya i que servirà de base per preparar les pròximes eleccions generals, autonòmiques i municipals.
L'acte de constitució va reunir afiliats de la formació de la demarcació de Barcelona i va comptar amb la presència de Yolanda López Carreño, membre del Comitè Executiu i portaveu de SALF a Catalunya, que va assistir en representació de la Secretaria d'Organització.
Durant la trobada, la formació va destacar el creixement que assegura estar experimentant a Catalunya i va remarcar la importància estratègica de la província de Barcelona dins del seu projecte d'expansió territorial. Yolanda López Carreño va traslladar als assistents la voluntat del partit de continuar augmentant la seva presència arreu del territori català i consolidar una estructura sòlida de cara als pròxims reptes electorals.
Des de SALF assenyalen que la constitució d'aquest Punt de Contacte Provincial representa un pas important en el desplegament organitzatiu del partit, amb l'objectiu d'arribar amb una estructura consolidada a les pròximes eleccions generals, al Parlament de Catalunya i als comicis municipals.
Per la seva banda, el secretari d'Organització Nacional de la formació, Yeray Iglesias, va destacar el paper que està adquirint Barcelona en l'expansió del projecte polític liderat per Alvise Pérez. Segons va explicar, la província és actualment el territori on el partit està experimentant un creixement més important, amb afiliats presents i actius en prop del 80% dels municipis.
Iglesias va assegurar que l'objectiu és ampliar aquesta implantació fins a arribar al conjunt dels municipis de la demarcació i va afirmar que la formació vol oferir una alternativa política davant el que considera el desgast dels partits tradicionals.
Durant l'acte també es va fer una crida als afiliats i simpatitzants de la província perquè s'impliquin en la construcció de la nova estructura territorial, destinada a coordinar l'activitat política del partit als municipis barcelonins i reforçar la seva presència institucional.
Amb la posada en marxa del Punt de Contacte Provincial de Barcelona, Se Acabó La Fiesta continua avançant en el seu procés d'implantació a Catalunya i reforça el desplegament territorial que la formació està desenvolupant a escala estatal amb la mirada posada en les pròximes cites electorals.
Autor: Redacció











Radio en directo


