| *

Notícies més llegides



+ Notícies


Salt

Autor: Redacció

Una trentena de veïns del barri de la Massana de Salt es tornen a mobilitzar per exigir solucions als problemes de la zona

+ Notícies  -  30/06/2026  -  11:54

La segona concentració convocada per l'associació veïnal reclama més seguretat, civisme, aparcament i actuacions per frenar la degradació del barri


Concentració convocada per l'associació veïnal / GN

Concentració convocada per l'associació veïnal / GN



Una trentena de veïns i veïnes del barri de la Massana, a Salt, es van concentrar aquest dilluns a la tarda davant del centre EUSES en una nova acció reivindicativa convocada per l'Associació de Veïns de la Massana. Sota el lema "Som veïns, no convidats", la mobilització va ser la segona organitzada en poques setmanes per reclamar solucions als problemes que, segons denuncien, afecten el dia a dia del barri.

La concentració es va desenvolupar de manera pacífica, però amb un missatge clar dirigit a l'Ajuntament de Salt. L'entitat veïnal assegura que les seves reivindicacions van molt més enllà del debat generat pel carril bici i insisteix que existeixen diverses qüestions pendents que continuen sense obtenir una resposta satisfactòria.

Entre les principals preocupacions exposades pels assistents hi ha els episodis d'incivisme durant les nits, els problemes de seguretat, els robatoris en vehicles estacionats, la manca d'aparcament, els contenidors sovint desbordats, la pèrdua d'espais verds i una creixent percepció de degradació de l'entorn.

L'Associació de Veïns de la Massana recorda que és una de les entitats més actives del barri, impulsant durant tot l'any activitats socials, culturals i de convivència amb l'objectiu de reforçar el teixit veïnal. Alhora, defensa que també té la responsabilitat de traslladar a l'Ajuntament les inquietuds dels residents quan considera que hi ha mancances que afecten la qualitat de vida dels veïns.

Els organitzadors han valorat positivament la participació registrada en aquesta segona convocatòria i consideren que l'assistència reflecteix el malestar existent entre una part important del veïnat. Per aquest motiu, anuncien que continuaran reclamant diàleg, escolta i mesures concretes per afrontar les problemàtiques que afecten la Massana.

La mobilització va finalitzar sense incidents i amb un missatge compartit pels participants: el barri de la Massana vol ser escoltat i reclama actuacions que contribueixin a millorar el dia a dia dels seus veïns. El lema "Som veïns, no convidats" continua donant veu a unes reivindicacions que, segons l'associació, cada vegada compten amb un suport més ampli entre els residents del barri.


Autor: Redacció


#salt


#salt





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt -  Mohamed VI de Marruecos

Xavier Rius

¿Soy yo o siempre son los mismos?

Un grave incidente con ocho policías en Lloret reabre una incómoda pregunta sobre inmigración, de...


alt - Policia Local de Lloret / © Gironanoticies.com

Seccions sindicals de Lloret de Mar SIP-FEPOL / CSIF

No tot està permès

SIP-FEPOL i CSIF exigeixen al regidor Alejandro una rectificació pública després que relacionés ...