| *

Notícies més llegides




Alt Empordà


La Jonquera

Autor: Redacció

La Jonquera encendrà la nit de Sant Joan amb la Flama del Canigó, correfoc i revetlla popular

Alt Empordà  -  16/06/2026  -  11:17

La celebració començarà el dimarts 23 de juny a les 21.30 h i omplirà els carrers de foc, tradició i música fins a la plaça Nova


Sant Joan 2026 a la Jonquera

Sant Joan 2026 a la Jonquera



La Jonquera es prepara per viure una de les nits més màgiques de l’any amb l’arribada de la Flama del Canigó i la celebració de la Revetlla de Sant Joan 2026. Els actes tindran lloc el dimarts 23 de juny, a partir de les 21.30 h, amb una programació marcada pel foc, la cultura popular i l’ambient festiu.

La jornada començarà amb la sortida de la Flama del Canigó des del Portús, que arribarà corrent fins a la Jonquera. A les 22.00 h, la flama farà entrada a la plaça de l’Ajuntament, on es farà l’encesa del peveter.

Tot seguit, els carrers del municipi s’ompliran de foc i percussió amb el correfoc dels Banyetes de l’Albera, acompanyats pels Tambors de l’Albera. El recorregut passarà per la plaça de l’Ajuntament, el carrer Major, la plaça Arias Comellas, el carrer Arias Comellas, el passeig del Riu i l’aparcament del Riu.

Un cop acabat el correfoc, s’encendrà la foguera i començarà la gran Revetlla de Sant Joan a la plaça Nova, amb l’actuació del conjunt Stop 80.

La celebració està organitzada per l’Ajuntament de la Jonquera i GRAFIC, amb l’objectiu de mantenir viva una de les tradicions més arrelades del calendari festiu català.


Autor: Redacció


#lajonquera


#lajonquera





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Laura Borràs

Carles Enric

Laura Borràs. No todos los chorizos son iguales

El Gobierno rebaja a dos años la pena de prisión de la expresidenta del Parlament y demuestra que,...


alt - Pedro Sánchez

Carles Enric

España arde y la política descansa

El Gobierno no puede escudarse en las autonomías y la oposición debe pasar de las críticas a la a...