| *

Notícies més llegides




Pla de l'Estany


Banyoles

Autor: Redacció

Banyoles registra un 29% més de delictes que fa un any

Pla de l'Estany  -  05/06/2026  -  15:57

Creixen sobretot els furts i els robatoris amb força en domicilis


Mossos d'Esquadra / GN

Mossos d'Esquadra / GN



Banyoles ha tancat el primer trimestre del 2026 amb un 29% més de delictes que fa un any. Segons les dades del Ministeri de l'Interior, entre els mesos de gener i març el municipi ha registrat 237 actes de criminalitat -entre criminalitat convencional i cibercriminalitat-, pels 184 del primer trimestre del 2025 amb increments destacats de furts i robatoris amb força en domicilis.

Les estadístiques oficials destaquen un augment dels furts, que han crescut un 92%: si l'any passat van ser 66, enguany se n'han registrat 127.

Pel que fa als robatoris amb força en domicilis han augmentat un 25% i les sostraccions de vehicles han passat d'una a dos en un any.

Un altre tipus de delicte que ha viscut un increment són els delictes vinculats a lesions i baralles, que han crescut un 33% respecte fa un any.

Les dades del Ministeri recullen informació de la Policia Nacional, Guàrdia Civil, Mossos i Policies Locals que faciliten dades al Sistema Estadístic de Criminalitat.


Autor: Redacció


#banyoles


#banyoles





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Manifestació Diada

Matías Crowder

Una Diada agitada plena de contrastos

La vigília de la Diada deixa una imatge de la fractura de l’independentisme: enfrontaments al Fos...


alt - Ceuta

Carles Enric

Mehdi, el «Pollo Carvajal» de Marruecos, con Ceuta de fondo

Un antiguo número dos de la inteligencia marroquí amenaza con destapar los secretos más oscuros d...