| *

Notícies més llegides



Perpignan 'la Rayonnante'


Perpinyà

Autor: Redacció

Perpinyà obre la porta als músics amateurs per a la Fête de la Musique 2026

Perpignan 'la Rayonnante'  -  25/03/2026  -  20:11

L’Ajuntament llança una crida a candidatures fins al 7 de maig per participar en l’esdeveniment musical del 21 de juny al centre de la ciutat


Fête de la Musique 2026

Fête de la Musique 2026



L’Ajuntament de Perpinyà ha obert el procés de candidatures per participar en la Fête de la Musique 2026, una de les cites culturals més destacades de l’estiu que se celebrarà el pròxim 21 de juny al centre de la ciutat.

Amb aquesta iniciativa, el consistori vol donar veu als músics amateurs i professionals perquè puguin mostrar el seu talent i contribuir a la diversitat musical que caracteritza aquest esdeveniment, que des de 1982 promou la cultura musical als carrers.

Els interessats tenen temps fins al dijous 7 de maig per presentar la seva candidatura, que es pot tramitar mitjançant el dossier oficial i seguint les instruccions establertes per l’organització.

La jornada tindrà lloc entre les 17 h i les 23 h en diferents espais emblemàtics del centre de Perpinyà, com la plaça Aragó, el Quai Vauban, la plaça de la República o el Campo Santo, entre d’altres, convertint la ciutat en un gran escenari musical a l’aire lliure.

La participació és oberta a tothom, independentment del nivell musical, sempre que les propostes siguin compatibles amb l’esperit de l’esdeveniment i no promoguin missatges de violència o discriminació. La selecció anirà a càrrec del Pôle Événementiel de la ciutat, que distribuirà els artistes segons la programació prevista.

L’organització també recorda que la festa té un caràcter no lucratiu i es basa en la participació voluntària dels artistes, que hauran d’assumir les seves pròpies responsabilitats i respectar les condicions tècniques i de seguretat establertes.

Amb aquesta nova edició, Perpinyà es prepara per tornar a omplir els seus carrers de música i ambient festiu, consolidant la Fête de la Musique com una de les grans celebracions culturals del calendari estiuenc.


Autor: Redacció


#perpignan


#perpignan


Arxiu adjunt

Programa





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Puigdemont

Xavier Rius

Puigdemont o el fracàs del procés

Van prometre la independència en divuit mesos i ara volen presentar el retorn de Puigdemont com una...


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

Puede no haber pisado jamás España y decidir quién la gobernará

El crecimiento del voto exterior y la interpretación expansiva de la «ley de nietos» abren un deb...