| *

Notícies més llegides



Baix Empordà


Sant Feliu de Guíxols

Autor: Redacció

Els robatoris amb violència i intimidació es disparen un 154% a Sant Feliu de Guíxols en un any

Baix Empordà  -  20/02/2026  -  19:21

Les estadístiques també constaten gairebé el doble de sostraccions de vehicles que el 2024


Mossos d'Esquadra / © Gironanoticies.com

Mossos d'Esquadra / © Gironanoticies.com



Els robatoris amb violència i intimidació a Sant Feliu de Guíxols s'han disparat un 154% el 2025. Segons les dades del Ministeri de l'Interior, entre els mesos de gener i desembre la ciutat ganxona va registrar 1134 actes de criminalitat convencional -és a dir, que no inclou cibercriminalitat-, un 18% més que l'any anterior, amb augments destacats dels robatoris amb violència i intimidació -han passat de 13 a 33- i de les sostraccions de vehicles. Si l'any 2024 se'n van sostreure 18, el passat van ser 35, un 94% més.

Segons les dades oficials, els delictes greus i menys greus de lesions i baralles tumultuàries a Sant Feliu han crescut un 67% i els robatoris amb força en domicilis un 41%.

Les dades del Ministeri recullen informació de la Policia Nacional, Guàrdia Civil, Mossos i Policies Locals que faciliten dades al Sistema Estadístic de Criminalitat.


Autor: Redacció





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Ceuta

Carles Enric

Mehdi, el «Pollo Carvajal» de Marruecos, con Ceuta de fondo

Un antiguo número dos de la inteligencia marroquí amenaza con destapar los secretos más oscuros d...


alt - Ràdio Llançà

Alícia Pérez

Censura, un trist WhatsApp i covardia política: com la batllessa de Llançà va decapitar la ràdio del poble

La batllessa de Junts va fulminar per WhatsApp Quim Agustí, creador i ànima de Ràdio Llançà, i ...