| *

Notícies més llegides



+ Notícies


Santa Coloma de Farners

Autor: Redacció

Detinguts un home i un menor després d’un robatori amb força a un vehicle a l’AP-7, a Riudellots de la Selva

+ Notícies  -  21/10/2025  -  10:33

Els sospitosos van trencar una finestra per robar una bossa amb diners i van fugir a gran velocitat fins que van ser interceptats a Llinars del Vallès


Mossos d'Esquadra / © Gironanoticies.com

Mossos d'Esquadra / © Gironanoticies.com



Agents de la Policia de la Generalitat – Mossos d’Esquadra de la comissaria de Santa Coloma de Farners van detenir, el 17 d’octubre, a Llinars del Vallès, un home de 56 anys i un menor d’edat com a presumptes autors d’un robatori amb força a l’interior d’un vehicle. A més, a l’adult se li atribueix també un delicte contra la seguretat viària per conducció temerària.

Els fets es van produir cap a les tres de la matinada a l’àrea de servei Gironès Sud, al punt quilomètric 70,5 de l’AP-7, en sentit sud, a Riudellots de la Selva. La víctima, que dormia dins del seu cotxe estacionat, va alertar que dos individus havien trencat una finestra i sostret una bossa amb documentació i diners en efectiu. Tot seguit, els autors van fugir ràpidament amb un vehicle en direcció a Barcelona.

Poc després, les patrulles alertades van localitzar un cotxe amb les mateixes característiques circulant per l’autopista. Quan els agents van intentar aturar-lo, el conductor va accelerar bruscament i va conduir de manera temerària, canviant de carril sense control i desobeint les ordres policials. La persecució va finalitzar a Llinars del Vallès, a l’àrea de descans del punt quilomètric 122, gràcies al suport de dues patrulles addicionals, que van aconseguir aturar el vehicle de forma segura.

En l’escorcoll del turisme, els Mossos van trobar eines presumptament utilitzades per forçar vehicles, com ara guants, tornavisos, tenalles, un cúter, llanternes, tisores i una broca per vidres. També es van intervenir dos telèfons mòbils, claus d’un altre vehicle i diners en efectiu, dels quals els sospitosos no van poder acreditar la procedència.

Davant d’aquests fets, els agents van detenir l’home i el menor com a presumptes autors del robatori amb força i van imputar a l’adult un delicte de conducció temerària.

El detingut, que ja comptava amb antecedents, va passar a disposició judicial el 18 d’octubre davant el jutjat en funcions de guàrdia de Granollers. El menor serà posat a disposició de la Fiscalia de Menors quan sigui requerit.


Autor: Redacció


#mossos


#mossos





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Sílvia Orriols / © Gironanoticies.com

Xavier Rius

L’estiu d’Aliança

Junts, ERC i els grans mitjans disparen contra Sílvia Orriols mentre Aliança Catalana creix, ocupa...


alt - Mohamed VI de Marruecos

Carles Enric

Jabaroot quiere fulminar la monarquía marroquí

La ofensiva contra el aparato de seguridad marroquí apunta a una estrategia capaz de quebrar el Maj...