Ripoll
Autor: Redacció
Ripoll dona el tret de sortida al Cicle de Cinema Infantil en Català amb “Una pel·lícula de Minecraft”
El Ripollès - 14/10/2025 - 08:59
El Cinema Comtal acollirà, cada diumenge a les cinc de la tarda, una sessió familiar en català amb entrades a preus reduïts per als més petits
El proper 19 d’octubre arrenca una nova edició del Cicle de Cinema Infantil en Català (CINC) a Ripoll, que enguany s’iniciarà amb la projecció del film “Una pel·lícula de Minecraft”. Les sessions tindran lloc cada diumenge a les cinc de la tarda al Cinema Comtal, oferint una programació pensada per gaudir en família i fomentar l’ús del català entre els infants.
El cicle està organitzat pel Circuit Urgellenc, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Ripoll i el Consorci per a la Normalització Lingüística, i inclou quatre propostes cinematogràfiques aptes per a totes les edats:
-
19 d’octubre: Una pel·lícula de Minecraft
-
26 d’octubre: Elio
-
2 de novembre: Com ensinistrar un drac
-
9 de novembre: Heidi, el rescat del linx
El preu de l’entrada és de 4 euros per a petits i grans. Tanmateix, els alumnes d’I5 fins a 3r de Primària que presentin el val de descompte escolar —repartit per l’Ajuntament a través dels centres educatius de la vila— podran gaudir de les sessions per només 2 euros.
Amb aquesta iniciativa, Ripoll reforça el seu compromís amb la difusió del cinema infantil en català i amb la promoció cultural i lingüística entre les famílies del municipi.
Autor: Redacció











Radio en directo


