| *

Notícies més llegides



Lleida


Lleida

Autor:

Els participants en la 5a capbussada es mullen per la defensa del riu Segre.

Lleida  -  26/01/2014  -  15:22

Sota el lema "Volem el Segre viu amb aigua al riu", el regidor d'Esports, Txema Alonso, ha participat en l'activitat organitzada per Lleida Ambiental.


GIRONANOTICIES.COM

GIRONANOTICIES.COM




Una setantena de persones han participat aquest diumenge en la 5a edició de la capbussada i s’han endinsat en les aigües del riu Segre per defensar la seva recuperació. El regidor d'Esports, Txema, ha participat a l’acte popular que ha organitzat l’entitat Lleida Ambiental a les comportes del riu. La Paeria, com a membre d’aquesta entitat, també es preocupa per aquesta qüestió i treballa per recuperar el cabal ecològic del Segre.

Alonso ha agraït l’esforç que han fet els participants en aquesta acció. Lleida Ambiental, de la qual formen part l’Ateneu Popular de Ponent, el Centre Excursionista de Lleida i Ipcena, entre altres, ha organitzat la capbussada, una travessa des de les comportes de Pardinyes fins a l’Illa dels Ànecs, per millorar el riu i recuperar-lo com a espai lúdic. Es tracta d’una activitat que pretén sensibilitzar la ciutadana de la importància que el riu tingui un mínim de cabal ecològic, així com també de recuperar l’espai fluvial per a fer-hi activitats.






Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - 1 Octubre

Narcís Oliveres

L’1 d’octubre, crònica d’una victòria traïda

El poble va defensar les urnes i va assumir els riscos, mentre els dirigents processistes van conver...


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

Maricarmen: seis días para una urgencia que llevaba décadas esperando

Más de 24.000 lanzamientos en 2025, una legislación conocida desde hace décadas y solo seis días...