| *

Notícies més llegides



Alt Empordà


Figueres

Autor: Redacció

La FiraVO de Figueres bat rècords amb 7.000 visitants i 6 milions d’euros en vendes

Alt Empordà  -  05/10/2025  -  22:34

La fira del vehicle d’ocasió més consolidada de les comarques gironines supera totes les previsions amb 309 cotxes venuts i un preu mitjà de compra de 20.000 euros


19a Fira del Vehicle d’Ocasió (FiraVO)

19a Fira del Vehicle d’Ocasió (FiraVO)



La 19a edició de la Fira del Vehicle d’Ocasió de Figueres (FiraVO) ha tancat aquest cap de setmana amb resultats de rècord, consolidant-se com un dels esdeveniments automobilístics més potents de les comarques gironines. En total, més de 7.000 persones han visitat el recinte firal durant els tres dies de celebració —del 3 al 5 d’octubre— i s’hi han venut 309 vehicles, amb una facturació global que supera els 6 milions d’euros.

Organitzada per l’Ajuntament de Figueres, la FiraVO ha reunit 16 concessionaris oficials que han exposat més de 500 cotxes en un espai de 6.000 m², amb una àmplia oferta que ha inclòs vehicles elèctrics, híbrids, de combustió, de quilòmetre zero, seminous i de gerència. El preu mitjà de compra ha estat de 20.000 euros, i els concessionaris preveuen tancar més operacions en els pròxims dies, fruit dels contactes establerts durant la fira.

El dissabte va ser la jornada amb més afluència de públic, amb prop de 4.000 visitants, mentre que divendres es van concentrar la majoria de vendes. Amb aquests resultats, la FiraVO referma la seva posició com la fira de vehicles d’ocasió amb més trajectòria de les comarques gironines i ja mira cap al futur: el 2026 celebrarà la seva 20a edició, amb la voluntat de continuar creixent i mantenint-se com el gran aparador del vehicle d’ocasió al nord de Catalunya.


Autor: Redacció


#figueres


#figueres





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

El Gobierno también cobra del alquiler: ¿es un fondo buitre?

Si el Gobierno exige sacrificios a los propietarios, que empiece por explicar cuánto está dispuest...


alt - Pedro Sánchez

Carles Enric

Lo imposible de Pedro Sánchez

Ocho años de poder, polémicas y responsabilidades desplazadas han convertido lo inverosímil en ru...