| *

Notícies més llegides



+ Notícies


Barcelona

Autor: Redacció

Wine Palace estrena una vinoteca al carrer Muntaner de Barcelona

+ Notícies  -  26/09/2025  -  16:59

La cadena suma una cinquena botiga a Barcelona i 31 arreu del país


Vinoteca de Wine Palace al carrer Muntaner de Barcelona

Vinoteca de Wine Palace al carrer Muntaner de Barcelona



La cadena empordanesa Wine Palace ha obert avui una nova botiga a Barcelona: La Vinoteca de Muntaner, que està situada al carrer Muntaner número 14.

La cinquena botiga de la cadena a Barcelona -també en té a Sarrià, Poblenou, Gràcia i Sant Antoni- aposta per un concepte d'establiment urbà i de proximitat, amb una àmplia oferta de vins, cerveses i licors complementada amb productes gastronòmics. 

Amb aquest establiment, ja són 31 els locals que Wine Palace té repartits arreu del país. La companyia alt-empordanesa especialitzada en vins i destil·lats, que ha celebrat recentment el seu trentè aniversari, està en plena fase expansiva i no serà l'únic establiment que obri abans d'acabar l'any. 


Autor: Redacció


#winepalace


#winepalace





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Mohamed VI de Marruecos

Carles Enric

Jabaroot quiere fulminar la monarquía marroquí

La ofensiva contra el aparato de seguridad marroquí apunta a una estrategia capaz de quebrar el Maj...


alt - Ajuntament de Llançà

Alícia Pérez

Pa i circ mentre Llançà s’enfonsa

L’Ajuntament converteix una agenda d’esdeveniments sobrecarregada i mediocre en una cortina de f...