| *

Notícies més llegides



Besalú, Vila Comtal


Besal

Autor: Redacció

La Festa Major arriba al seu clímax amb els Remigius Fluvii: diumenge a les 12 h a Besalú

Besalú, Vila Comtal  -  20/09/2025  -  10:41

La cursa d’embarcacions casolanes és l’acte més esperat de la Festa Major i reuneix cada any veïns i visitants en una jornada de creativitat i diversió


Remigius Fluvii 2024 / GN

Remigius Fluvii 2024 / GN



Besalú viu aquests dies la seva Festa Major 2025, amb una programació plena de cultura, música i tradició. Però si hi ha un moment que desperta passions i que s’ha convertit en senyal d’identitat del municipi, és sense cap mena de dubte la cursa Remigius Fluvii, que diumenge a les 12.00 h transformarà el riu Fluvià en un escenari únic on la creativitat no té límits.

Enginys impossibles, embarcacions fetes amb tota mena de materials i molta imaginació baixaran per les aigües davant l’expectació de centenars de veïns i visitants. Més enllà de la competició, la jornada es viu com una festa de germanor i comunitat, on el que compta no és tant guanyar com participar i gaudir de l’espectacle.

Aquesta activitat popular s’ha consolidat com una tradició imprescindible dins de la Festa Major de Besalú, que cada any atrau més públic. Els Remigius Fluvii combinen esperit festiu, enginy artesanal i humor, aconseguint que grans i petits s’aboquin a les ribes del Fluvià per gaudir d’una de les imatges més icòniques del calendari festiu de la Garrotxa.


Autor: Redacció


#besalu


#besalu





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Lloret de Mar

Miguel Moreno, expresidente PP Lloret de Mar

Lloret recupera terreno, pero el nivel turístico de 2019 sigue fuera de su alcance

La recuperación de Lloret sigue atascada: más pernoctaciones que en 2025, pero incapaz de volver a...


alt - David Sánchez Pérez-Castejón

Carles Enric

Condenado el hermano de Sánchez: once condenados y un presidente que nunca sabe nada

La Audiencia de Badajoz considera probado un plan delictivo urdido desde las altas instancias de la ...