| *

Notícies més llegides




Actualitat Girona


Girona

Autor: Redacció

Moviment Gironí es planta i exigeix alliberar les peixateries del Mercat del Lleó del lloguer durant les obres

Actualitat Girona  -  31/07/2025  -  09:38

El col·lectiu denuncia que els paradistes hauran de tancar dues setmanes sense ingressos i reclama al consistori sensibilitat i una exempció de pagament


Moviment Gironí

Moviment Gironí



Moviment Gironí ha alçat la veu per defensar les peixateries del Mercat del Lleó. Ahir, dimecres 30 de juliol, membres de l’entitat van visitar les parades per escoltar de primera mà les preocupacions dels paradistes. Segons han explicat els treballadors, les obres imminents que prepara l’Ajuntament obligaran a tancar les peixateries durant dues setmanes, sense poder treballar ni generar ingressos. Tot i així, se’ls ha comunicat que hauran de continuar pagant el lloguer del seu espai com si res no hagués passat.

El moviment ciutadà considera aquesta situació “absolutament injusta”. “Cap professional hauria d’assumir el cost d’un tancament forçat per l’administració”, afirmen, i reclamen que l’Ajuntament actuï amb responsabilitat i sensibilitat, eximint els paradistes del pagament del lloguer durant el període d’aturada obligada. Recorden també que el Mercat del Lleó és més que un espai de venda: “és un símbol de Girona i una peça clau del comerç local”. Per això insisteixen que, si realment es vol defensar el petit comerç, cal fer-ho amb fets concrets i escoltant aquells que el sostenen dia a dia.

Moviment Gironí ha mostrat la seva solidaritat amb les peixateries i exigeix una resposta immediata i justa per part del consistori. Consideren que l’exempció del lloguer és l’únic gest coherent per part de l’Ajuntament davant d’un tancament que no depèn dels paradistes.


Autor: Redacció


#girona


#girona





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Laura Borràs

Carles Enric

Laura Borràs. No todos los chorizos son iguales

El Gobierno rebaja a dos años la pena de prisión de la expresidenta del Parlament y demuestra que,...


alt - Pedro Sánchez

Carles Enric

España arde y la política descansa

El Gobierno no puede escudarse en las autonomías y la oposición debe pasar de las críticas a la a...