| *

Notícies més llegides



OLOT 'Ciutat dels Detalls'


Olot

Autor: Redacció

Multitudinària fira de Sant Lluc a Olot.

OLOT 'Ciutat dels Detalls'  -  19/10/2013  -  21:48

Una Fira de tardor amb 10 espais firals al centre de la ciutat, i una ocupació de 25.000 m2 amb 427 expositors.


GIRONANOTICIES.COM

GIRONANOTICIES.COM



El temps acompanya aquest cap de setmana de la celebració de la fira de Sant Lluc, tan ahir divendres com avui Olot ha reunit milers de persones. Les activitats, dins i fora del recinte firal, han  aplegat milers de persones.

Olot ha convertit la Fira de Sant Lluc en la seva Festa de Tardor, en un punt de trobada on conflueixin el negoci i el lleure on atrau a milers de visitants. Aquesta edició també s'ha potenciat la 4a Fira del Vehicle d’Ocasió amb fins a tres dies d’exposició al Firalet. Una Fira de tardor amb 10 espais firals al centre de la ciutat, i una ocupació de 25.000 m2 amb 427 expositors.

La Fira de Sant Lluc d’Olot data de l'any 1314 i el seu origen va ser la ramaderia, vinculada als moviments transhumants dels ramats. En l’actualitat és una fira de caràcter multisectorial.


Autor: Redacció





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Puigdemont

Xavier Rius

Puigdemont o el fracàs del procés

Van prometre la independència en divuit mesos i ara volen presentar el retorn de Puigdemont com una...


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

Puede no haber pisado jamás España y decidir quién la gobernará

El crecimiento del voto exterior y la interpretación expansiva de la «ley de nietos» abren un deb...