| *

Notícies més llegides



Lleida


El Tarròs

Autor:

Àngel Ros participa en la commemoració del 73è aniversari de l’afusellament del President Companys.

Lleida  -  15/10/2013  -  20:44

Els presents han clos l’acte cantant l’Himne Nacional de Catalunya, amb una interpretació de l’obra “O mio babbino caro” de G. Piccini.


GIRONANOTICIES.COM

GIRONANOTICIES.COM



L’alcalde de Lleida, Àngel Ros, ha participat avui en l’acte commemoratiu en memòria del 73è aniversari de l’afusellament del President Lluís Companys, que ha tingut lloc al Monument al President Màrtir al poble de El Tarròs, al municipi de Tornabous, on va néixer Lluís Companys. L’acte d’homenatge ha estat presidit pel Conseller de la Presidència de la Generalitat de Catalunya, Francesc Homs. L’esdeveniment ha comptat amb nombrosa representació institucional, entre ells el delegat del Govern a Lleida, Ramon Farré, la presidenta del Consell Comarcal de l’Urgell, Rosa M. Mora, el President de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, i l’alcalde de Tornabous, Amadeu Ros, entre altres.

Els presents han clos l’acte cantant l’Himne Nacional de Catalunya, amb una interpretació de l’obra “O mio babbino caro” de G. Piccini, a càrrec del Quartet Prysma, membres de l’OJC – Orquestra Simfònica Julià Carbonell de les Terres de Lleida.






Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - 1 Octubre

Narcís Oliveres

L’1 d’octubre, crònica d’una victòria traïda

El poble va defensar les urnes i va assumir els riscos, mentre els dirigents processistes van conver...


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

Maricarmen: seis días para una urgencia que llevaba décadas esperando

Más de 24.000 lanzamientos en 2025, una legislación conocida desde hace décadas y solo seis días...