| *

Notícies més llegides




Tarragona


Tortosa

Autor:

L’escola d’art i disseny de la Diputació a Tortosa inicia l’activitat educativa “Descobreix l’Escola d’Art”.

Tarragona  -  14/10/2013  -  15:02

L'Escola d'Art i Disseny de la Diputació a Tortosa valora molt positivament aquesta activita.


GIRONANOTICIES.COM

GIRONANOTICIES.COM



Un grup d'alumnes del Centre d'Educació Infantil i Primària (CEIP) Remolins de Tortosa ha gaudit aquest mes d'octubre de l’activitat “Descobreix l'Escola d'Art” amb la visita i pràctica al Taller de ceràmica de l'Escola d'Art i Disseny de la Diputació a Tortosa. En total, una trentena d'alumnes, acompanyats de tutors i professors, han conegut les instal•lacions de l'Escola i els programes que s'hi estan desenvolupant actualment. Amb la visita del CEIP Remolins, l'Escola d'Art i Disseny de la Diputació a Tortosa inicia l'activitat educativa “Descobreix l'Escola d'Art”, destinat als centres educatius del Baix Ebre.

Al Taller de ceràmica, els alumnes van visualitzar el funcionament i distribució del Taller i el procés de creació d’una peça de ceràmica. Seguidament, van realitzar la pràctica “Fem i desfem, jugant amb fang”, que consisteix en treballar al torn fins a crear una peça petita i aprendre a crear objectes mitjançant el procés de fer “xurros”. L’activitat finalitza reciclant el fang i netejant l’espai de treball que s’ha ocupat.

L'Escola d'Art i Disseny de la Diputació a Tortosa valora molt positivament aquesta activitat que, en la seva primera sessió, ha rebut una resposta molt positiva per part dels alumnes, que s'han mostrat molt participatius.

L'activitat “Descobreix l'Escola d'Art” aporta coneixement i respostes a preguntes relacionades amb l’art, la cultura, el patrimoni, i el propi ensenyament de les arts visuals i de la conservació i restauració del patrimoni cultural. Les visites són gratuïtes, i van adreçades a l’alumnat de Cicle Superior de Primària, Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat. La iniciativa està coordinada amb el Centre de Recursos Pedagògics del Baix Ebre.






Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Ceuta

Carles Enric

Mehdi, el «Pollo Carvajal» de Marruecos, con Ceuta de fondo

Un antiguo número dos de la inteligencia marroquí amenaza con destapar los secretos más oscuros d...


alt - Ràdio Llançà

Alícia Pérez

Censura, un trist WhatsApp i covardia política: com la batllessa de Llançà va decapitar la ràdio del poble

La batllessa de Junts va fulminar per WhatsApp Quim Agustí, creador i ànima de Ràdio Llançà, i ...