| *

Notícies més llegides



Alt Empordà


Llançà

Autor: Redacció

Llançà viatja a l’edat mitjana amb la segona edició de “Llançà Medieval”

Alt Empordà  -  14/05/2025  -  22:25

El 31 de maig el nucli antic s’omplirà de vida amb tallers, oficis antics, música, espectacles i una ambientació històrica per a tota la família


Llança Medieval

Llança Medieval



L’esperit medieval tornarà a recórrer els carrers de Llançà el pròxim 31 de maig, amb la celebració de la segona edició de “Llançà Medieval, un viatge en el temps”. Després de l’èxit de l’any passat, l’Ajuntament i l’Associació de Comerciants impulsen de nou aquest esdeveniment amb l’objectiu de dinamitzar el comerç local i oferir una proposta lúdica i cultural més enllà de la temporada turística.

Durant tota la jornada, el nucli antic del municipi es transformarà en un escenari d’època, amb parades d’artesania, demostracions d’oficis antics (com la forja, el feltre o el fang), espectacles de música i animació medieval, danses històriques, jocs tradicionals i tallers infantils.

Un dels espais més destacats serà el Campament Medieval a la plaça de Na Josefina Alcocer Coll, on el públic podrà gaudir d’activitats com el tir al papagall, tallers d’escuts, bitlles catalanes i una recreació de combat medieval. També hi haurà espais per als més petits com el passeig amb ponis, l’activitat “Vestir el cavaller” o l’espectacle “Burbujo, el bruixot de les bombolles”.

L’experiència es completarà amb l’exposició immersiva “Alma Cubrae”, que recrea l’univers visual i simbòlic de l’edat mitjana. Aquesta mostra tindrà lloc a l’Espai Pi (Casa de Cultura) i tindrà un cost simbòlic d’1?€ per als adults, mentre que l’entrada serà gratuïta per a menors de 14 anys.

Totes les altres activitats són gratuïtes i obertes a tothom, i es poden consultar al web visitllanca.cat o a l’Oficina de Turisme de Llançà (tel. 972 38 08 55). “Llançà Medieval” consolida així la seva aposta per fer del patrimoni i l’animació cultural un motor de dinamització local durant tot l’any.


Autor: Redacció


Arxiu adjunt

Programa Llançà Medieval 2025





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

El Gobierno también cobra del alquiler: ¿es un fondo buitre?

Si el Gobierno exige sacrificios a los propietarios, que empiece por explicar cuánto está dispuest...


alt - Pedro Sánchez

Carles Enric

Lo imposible de Pedro Sánchez

Ocho años de poder, polémicas y responsabilidades desplazadas han convertido lo inverosímil en ru...