Els Mossos d’Esquadra han detingut aquest matí un jove de 25 anys i de nacionalitat libanesa com a presumpte autor de diversos incendis intencionats al municipi de Portbou. Els fets van tenir lloc durant la matinada d’aquest dimarts, quan es va detectar un foc en una zona enjardinada d’una casa abandonada situada al carrer Escultor Frederic Marès. Poc després, es va registrar un altre incendi que va afectar almenys un contenidor a la Rambla.
Segons les dades policials, l’arrestat, identificat amb les inicials I. H., ja comptava amb un antecedent policial. Els Mossos d'Esquadra el van localitzar i identificar a primera hora del matí a la zona dels fets, i posteriorment en van ordenar la detenció.
Els incendis no haurien causat ferits, però han generat alarma entre els veïns del municipi fronterer. El cas continua obert i no es descarta que el detingut estigui implicat en altres incidents similars.
Autor: Redacció











Radio en directo


