| *

Notícies més llegides



Alt Empordà


Figueres

Autor: Redacció

Clam a Figueres per denunciar els segrests de gossos

Alt Empordà  -  24/02/2025  -  19:25

La mobilització, que es farà aquest dissabte vinent als jutjats de la capital alt-empordanesa, neix arran de casos recents com els d’en Lucky i en Kollie


Concentració a Figueres

Concentració a Figueres



Aquest dissabte vinent, 1 de març, d’onze a dotze del matí, els jutjats de Figueres seran l’escenari d’una concentració per reclamar justícia pels casos de Lucky i Kollie, dos gossos presumptament segrestats, així com per totes les mascotes que han patit situacions similars.

Sota el lema ‘Justícia per en Lucky, en Kollie i totes les mascotes segrestades’, els convocants exigeixen que s’imputin responsabilitats per maltractament i que es realitzin investigacions a fons sobre tots els casos relacionats amb la finca on es van produir els fets. També reivindiquen que es reconegui la connexió entre els casos d’aquests dos animals.

A més, la protesta inclourà una crítica directa contra els Mossos d’Esquadra per la seva actuació en aquest afer. Segons els organitzadors, el cos policial ha comès irregularitats, ha negat evidències des del primer dia i no ha actuat amb la diligència necessària per aclarir els fets i evitar que la situació es perpetuï.

El cas del robatori d'en Lucky

En Lucky, un Border Collie sostret del pati d'una casa a Navata el novembre del 2024, continua desaparegut. Els Mossos d'Esquadra han detingut un home de 51 anys a Banyoles com a autor material del robatori i han denunciat penalment un policia local de Banyoles com a presumpte inductor dels fets, relacionats amb conflictes veïnals. La investigació va avançar gràcies a les imatges de les càmeres de seguretat, que van permetre identificar la furgoneta utilitzada en el robatori, on es van trobar restes de pèl i la xapa identificativa del gos. 

L’associació Lex Ànima demana que els implicats siguin imputats per robatori i maltractament animal, mentre la família i col·lectius animalistes continuen amb la recerca i les mobilitzacions per recuperar-lo.


Autor: Redacció


#figueres #lucky


#figueres #lucky





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

Autónomos: obligados a pagar, abandonados al cerrar

Cotizar por el cese de actividad no garantiza recibir la prestación: un negocio puede dar beneficio...


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

El Gobierno también cobra del alquiler: ¿es un fondo buitre?

Si el Gobierno exige sacrificios a los propietarios, que empiece por explicar cuánto está dispuest...