| *

Notícies més llegides




Actualitat Girona


Girona

Autor: Redacció

Detingut a la comissaria de Girona per confessar un robatori violent en un supermercat

Actualitat Girona  -  18/11/2024  -  18:38

Un jove de 20 anys va denunciar que l'havien obligat a cometre el robatori, però la investigació dels Mossos va concloure que havia actuat lliurement


Mossos d'Esquadra

Mossos d'Esquadra



Els Mossos d'Esquadra de Girona van detenir el passat 13 de novembre un home de 20 anys a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà, després que aquest es presentés per denunciar que havia estat coaccionat per cometre un robatori violent en un supermercat de la ciutat.


Un robatori amb violència i intimidació

Els fets van tenir lloc el 10 de novembre al vespre, quan un home encaputxat, vestit amb un xandall vermell i armat amb un ganivet, va entrar en un supermercat situat al carrer Maluquer Salvador amb Travessia de la Creu. Aprofitant que no hi havia clients, l'individu va amenaçar la propietària amb l'arma, la va colpejar i la va obligar a buidar la caixa enregistradora, d'on va sostreure 800 euros en efectiu abans de fugir a peu.

Una ciutadana que va presenciar els fets des de l'exterior de l'establiment va trucar immediatament al 112. Quan els Mossos van arribar al lloc dels fets, van recollir el testimoni de la víctima i van iniciar una investigació per identificar l'autor, que ja havia estat descrit amb detall.

Denúncia inesperada i detenció

Tres dies després, el 13 de novembre, el presumpte autor es va presentar a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà per denunciar que havia estat coaccionat i amenaçat a cometre el robatori. Vestint el mateix xandall vermell que en el moment dels fets, el jove va ser reconegut per l'agent que l'atenia, qui el va identificar com l'autor del robatori, ja investigat per la Unitat d'Investigació.

Tot i que l'home va afirmar que havia estat obligat a perpetrar el robatori, la investigació policial va descartar aquesta versió i va concloure que havia actuat de manera lliure i conscient. Davant les proves recollides, se'l va detenir immediatament a les dependències policials.

A disposició judicial

El detingut, que compta amb antecedents, va passar a disposició del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Girona el 16 de novembre. Els Mossos d'Esquadra continuen investigant si podria estar implicat en altres delictes similars.


Autor: Redacció


#girona


#girona





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Laura Borràs

Carles Enric

Laura Borràs. No todos los chorizos son iguales

El Gobierno rebaja a dos años la pena de prisión de la expresidenta del Parlament y demuestra que,...


alt - Pedro Sánchez

Carles Enric

España arde y la política descansa

El Gobierno no puede escudarse en las autonomías y la oposición debe pasar de las críticas a la a...