| *

Notícies més llegides




La Garrotxa


Sant Joan les Fonts

Autor: Redacció

Els veïns de Sant Joan les Fonts mantindran la taxa d'escombraries sense pujades el 2025

La Garrotxa  -  28/10/2024  -  15:11

Malgrat l'increment del Consell Comarcal de la Garrotxa, l'Ajuntament decideix congelar la taxa d'escombraries per als residents i aplicar altres ajustos en les ordenances


Aj.Sant Joan les Fonts

Aj.Sant Joan les Fonts



L'Ajuntament de Sant Joan les Fonts ha aprovat la modificació provisional de les ordenances fiscals per al 2025, mantenint la taxa d'escombraries per als residents malgrat l'augment del 5,96% establert pel Consell Comarcal de la Garrotxa. Amb el vot unànime dels dos grups del consistori, Junts per Sant Joan les Fonts i Sant Joan Plural, el ple extraordinari va decidir no aplicar aquesta pujada per no afectar la ciutadania i així promoure la col·laboració en la separació de residus.

A banda de les escombraries, altres ajustos destacats inclouen una modificació favorable en la tarifa de l'aigua per als residents de les zones d'Aiguanegra i el pla de Sant Cosme, que a partir d'ara s'incorporaran al règim general, cosa que suposarà una rebaixa en la seva tarifa.

En l'àmbit de les taxes per serveis municipals, s'han implementat nous criteris en la tarifa de fuita d'aigua, diferenciant imports segons el consum associat a fuites internes sempre que es justifiqui el caràcter fortuït d'aquestes. També s'ha ajustat l'ordenança de l'Escola Bressol El Niu, que inclou ara una quota per recollides després de les 17 h si no s'ha demanat prèviament el servei d'acollida.

Amb aquests ajustos, l'Ajuntament de Sant Joan les Fonts reafirma el seu compromís de minimitzar l'impacte fiscal sobre els ciutadans, mantenint alhora la sostenibilitat dels serveis municipals.


Autor: Redacció


#santjoanlesfonts


#santjoanlesfonts





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Laura Borràs

Carles Enric

Laura Borràs. No todos los chorizos son iguales

El Gobierno rebaja a dos años la pena de prisión de la expresidenta del Parlament y demuestra que,...


alt - Pedro Sánchez

Carles Enric

España arde y la política descansa

El Gobierno no puede escudarse en las autonomías y la oposición debe pasar de las críticas a la a...