| *

Notícies més llegides



Baix Empordà


Palamós

Autor: Redacció

L'Hospital de Palamós guanya dos Premis Top 20 en reconeixement de la seva gestió hospitalària

Baix Empordà  -  23/10/2024  -  20:09

L'hospital ha estat guardonat en les categories de Gestió hospitalària global i Costos hospitalaris en hospitals públics mitjans


Top20

Top20



L'Hospital de Palamós ha estat reconegut amb dos Premis Top 20 en la seva 25a edició, organitzada per la consultora IQVIA, que premia la gestió d'hospitals públics i privats d'arreu d'Espanya. L'hospital ha destacat en les categories de Gestió hospitalària global i Costos hospitalaris, aquesta última de nova creació.

L'acte de lliurament es va celebrar ahir a l'auditori Pablo VI de Madrid, amb més de 350 assistents. Aquest reconeixement és especialment significatiu per a l'Hospital de Palamós, que ha guanyat el premi de Gestió hospitalària global per tercer any consecutiu, destacant per la seva eficiència i qualitat en el funcionament diari. A més, enguany ha estat el primer en estrenar la distinció de Costos hospitalaris, un guardó que valora la gestió econòmica d'hospitals públics mitjans.

Els Premis Top 20 són un programa que avalua hospitals basant-se en indicadors objectius i analitza àrees clíniques de gran importància, com el sistema nerviós, respiratori, digestiu, entre altres. Amb aquests dos nous guardons, l'Hospital de Palamós ja acumula nou reconeixements des que es van iniciar aquests premis fa 25 anys.

Aquest èxit reafirma el compromís de l'Hospital de Palamós amb l'excel·lència en l'atenció sanitària i la gestió eficient dels recursos.


Autor: Redacció


#palamos


#palamos





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

Maricarmen: seis días para una urgencia que llevaba décadas esperando

Más de 24.000 lanzamientos en 2025, una legislación conocida desde hace décadas y solo seis días...


alt - Feijóo en el Congreso de los Diputados / GN

Carles Enric

El PP pierde el relato

Feijóo corre el riesgo de confiar su llegada a La Moncloa al desgaste de Sánchez mientras el PP co...