Girona
Autor: Redacció
Dos detinguts implicats en el doble crim de la Font de la Pólvora passen a disposició judicial
+ Notícies - 19/09/2024 - 13:38
Els homes, amb antecedents d'addicció, són traslladats des de la comissaria de Figueres als jutjats de Girona sota estrictes mesures de seguretat
Aquest matí, els dos homes de 23 i 26 anys, detinguts com a presumptes implicats en el doble crim que va sacsejar el barri de la Font de la Pólvora durant la revetlla de Sant Joan, han estat traslladats als jutjats de Girona per declarar davant el jutge. Els detinguts, que portaven uns dies reclosos a la comissaria de Figueres, han estat conduïts als jutjats sota un ampli dispositiu de seguretat, incloent-hi un cotxe policial i tres furgonetes de l'ARRO (Àrea Regional de Recursos Operatius).
Els dos homes, que pateixen problemes d'addicció a les drogues i requereixen medicació, no són considerats els autors directes dels fets, però les investigacions de la Divisió d'Investigació Criminal (DIC) de Girona han establert que estarien relacionats amb el cas. El doble homicidi, que va acabar amb la vida d’un home i una dona, va desencadenar una escalada de violència entre les famílies implicades, afectant diversos barris de Girona i Figueres.
Després de l'atac, diversos incidents violents, com destrosses i crema de propietats, van generar un clima de tensió que encara es manté. Les autoritats han confirmat que els incidents han estat especialment greus en zones com la Font de la Pólvora, Vila Roja, i el barri de Sant Joan de Figueres. Per fer front a aquesta situació, els Mossos d’Esquadra han desplegat un dispositiu de seguretat permanent en aquests barris per garantir la convivència i evitar nous actes vandàlics.
Un cop els detinguts hagin declarat, s'espera que el jutge de Girona decideixi sobre les mesures cautelars que s'han d'imposar mentre continua la investigació. Aquest crim, juntament amb les posteriors accions violentes, ha posat en alerta les autoritats locals, que continuen treballant per restablir la calma i seguretat en aquests barris afectats.
Autor: Redacció














Radio en directo


