| *

Notícies més llegides



+ Notícies


Vilamalla

Autor: Redacció

Wine Palace afronta l’estiu amb el seu exclusiu Summer Pack

+ Notícies  -  13/07/2024  -  13:54

La firma especialitzada en la venda de vins i destil·lats ofereix als clients la possibilitat d’adquirir un paquet de productes molt idoni per aquestes dates estivals


Summer Pack

Summer Pack



La companyia especialitzada en la venda de vins, cerveses, destil·lats i productes gurmet Wine Palace, amb seu central a l’Empordà, es prepara per a un estiu ple de delícies per als seus clients. La firma ha llançat el Summer Pack, una oferta especial dissenyada per gaudir de la temporada estival.

En concret, el Summer Pack inclou una selecció variada de productes d’allò més captivadors: una ampolla de vi blanc Rías Baixas Pago Xove Albariño, una ampolla de vi rosat Empordà Boca Grossa, una ampolla de cava Aires de Tramuntana Brut, dues llaunes d’Estrella Damm, dues llaunes de Voll Damm i un pot d’olives arbequines Frutos de la Terra. Tot això presentat en una elegant bossa Wine Palace, perfecta per portar a la platja, a la muntanya o a la plaça del poble.

En tot cas, la bona acollida estiuenca de Wine Palace es va fer evident a la passada edició de la Mostra del Vi de l’Empordà, on la companyia va obtenir resultats molt positius. Els representants de Wine Palace van destacar l’afluència de visitants i l’interès pel món del vi tant de clients nacionals com de turistes. "La valoració és bona, hem d'acabar de saber els resultats de tot el cap de setmana, però en general ha anat bé. Hi ha hagut una bona assistència a la fira, amb clients sobretot locals i nacionals, però també turistes que han aprofitat per gaudir de la fira i conèixer els vins de la zona", van comentar fonts de l’empresa.

Wine Palace, fundada l’any 2000 a Roses, Alt Empordà, ha crescut de manera constant i ara compta amb una trentena de centres repartits per tot Catalunya. Els seus locals, que varien entre 150 i 700 metres quadrats, inclouen establiments com els de Figueres o Sant Pere de Ribes, que disposen de més de 6.000 referències diferents. Amb més de 200 treballadors altament qualificats, la companyia segueix consolidant la seva presència i oferint experiències úniques als amants del vi i altres productes gurmet.


Autor: Redacció


#winepalace #estiu


#winepalace #estiu





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

El Gobierno también cobra del alquiler: ¿es un fondo buitre?

Si el Gobierno exige sacrificios a los propietarios, que empiece por explicar cuánto está dispuest...


alt - Pedro Sánchez

Carles Enric

Lo imposible de Pedro Sánchez

Ocho años de poder, polémicas y responsabilidades desplazadas han convertido lo inverosímil en ru...