| *

Notícies més llegides




OLOT 'Ciutat dels Detalls'


Olot

Autor: Redacció

En Marxa l'Estiu Riu d'Olot

OLOT 'Ciutat dels Detalls'  -  09/07/2024  -  11:17

L'Estiu Riu d'Olot ofereix una gran varietat d'opcions tecnològiques, artístiques, esportives, culturals i de lleure educatiu amb una clara intencionalitat educativa i formativa


Estiu Riu d'Olot

Estiu Riu d'Olot



Més de 1.200 infants i joves d'entre 2 i 17 anys participen en alguna de les vint activitats de lleure organitzades per l'Àrea de Cultura, Educació i Esports de l'Ajuntament d'Olot. Aquesta iniciativa, que es realitza des de principis de juliol, ofereix una àmplia varietat d'activitats per gaudir i aprendre durant l'estiu, sota la supervisió d'un centenar de monitors i monitores de lleure.

Les activitats culturals i educatives amb més acollida inclouen els Esplais per a petits Malagrida i Pla de Dalt, destinats a infants de P3 fins a 1r de primària, i el casal del Bisaroques per als nens i nenes de 2n a 6è de primària. També destaca el casal del Morrot, per als infants de P2. Aquestes activitats ofereixen programes educatius i de lleure adaptats a cada grup d'edat, fomentant la creativitat, la cohesió de grup, el respecte a la diversitat i la natura, així com l'educació emocional. Entre les activitats programades hi ha excursions, conte contes, jocs amb fang o pintura, gimcanes, sortides al riu o a la piscina, visites a llocs d'interès i tallers de cuina.

Una de les novetats d'aquest any és l'activitat cultural per a joves "Estada de cant i interpretació. Fes-te escoltar!", que es durà a terme durant quinze dies. Els participants treballaran en tots els aspectes per portar a terme un espectacle de cant, millorant les seves habilitats vocals i interpretatives amb l'ajuda dels membres de la formació professional Cor de Teatre. El divendres 26 de juliol, els participants oferiran un espectacle davant de familiars i amics.

A més, s'organitzen casals de robòtica, l'ennatura't (centrat en la descoberta del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa), Descobreix i cuida la natura: acció jove (per a joves de 14 a 17 anys que volen col·laborar en la conservació de l'espai natural de la Moixina) i les Brigades Joves (per a joves de 16 a 17 anys) que col·laboren en diferents tasques de voluntariat.

En l'àmbit d'esports, es porten a terme casals esportius per a infants d'entre 4 i 12 anys com són el casal d'hoquei, patinatge i gimnàstica, o els aquàtics a la Piscina Municipal d'Olot. Un total de 585 infants i joves participen en aquests casals esportius, destacant les propostes aquàtiques amb 321 participants, a més dels cursets de natació per a nadons, infants i joves amb 79 inscrits. La primera setmana de juliol també es va realitzar un casal de bàsquet per a joves d'entre 12 i 16 anys amb una participació d'una quarantena de joves.

L'Estiu Riu d'Olot ofereix una gran varietat d'opcions tecnològiques, artístiques, esportives, culturals i de lleure educatiu amb una clara intencionalitat educativa i formativa. Les activitats es poden consultar a la Guia Activa l'Estiu, que inclou una norantena d'iniciatives, recollint la majoria de les activitats públiques i privades que s'organitzen a la comarca de la Garrotxa. El document inclou una descripció de cadascuna de les activitats, les dates, el lloc on es fan, les edats dels participants, el preu, el nombre de places i altres informacions clau per a les famílies.


Autor: Redacció


#olot


#olot





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Ceuta

Carles Enric

Mehdi, el «Pollo Carvajal» de Marruecos, con Ceuta de fondo

Un antiguo número dos de la inteligencia marroquí amenaza con destapar los secretos más oscuros d...


alt - Ràdio Llançà

Alícia Pérez

Censura, un trist WhatsApp i covardia política: com la batllessa de Llançà va decapitar la ràdio del poble

La batllessa de Junts va fulminar per WhatsApp Quim Agustí, creador i ànima de Ràdio Llançà, i ...